خبرگزاری کار ایران

در بازی جام حذفی زمین یخ زده دلیل شکست ما بود

فراز کمالوند: از ما خواسته اند در بین 6 تیم اول جدول باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۸۱۱

سرمربی گسترش فولاد از شانس بالای تیمش برای کسب امتیاز از ذوب آهن خبر داد.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سختی کار روز به روز بیشتر می شود

 لیگ بسیار سخت شده است و هر چقدر بازی‌ها جلوتر می‌رود سختی کار بیشتر خودش را نشان می‌دهد.  امروز دیدید که تراکتورسازی که همیشه جزو دو تیم بالای جدول بوده از پس ماشین‌سازی قعرنشین برنیامد یا استقلال که در مقابل تیم 10 نفره پیکان بازی می‌کرد تا دقایق پایانی نتوانست این تیم را شکست دهد.

ذوب آهن منسجم ترین تیم لیگ است

بازی ما هم سخت و نفس‌گیر است. در بازی فردا دو تیم شناخت خوبی نسبت به هم دارند و اغراق نیست اگر بگوییم ذوب‌آهن منسجم‌ترین تیم لیگ است. موفقیت پی‌درپی این تیم نشان‌دهنده کار ریشه‌ای و زیربنایی مدیریت ورزشی آقای آذری است که واقعا نشان داده مدیریت ورزشی را بلد است. به هر صورت ما شناخت کامل از ذوب‌آهن داریم و امیدواریم در بازی فردا با گرفتن یک 3 امتیاز دیگر بیش از بیش به تیم بالای جدول نزدیک شویم.

در بازی جام حذفی زمین یخ زده دلیل شکست ما بود

در بازی جام‌حذفی که مقابل ذوب‌آهن شکست خوردیم به خاطر شرایط جوی زمین یخ زده بود و ارائه بازی خوب ممکن نبود اما در دیدار فردا امیدوارم چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

از ما خواسته اند در بین 6 تیم اول جدول باشیم

در دیدار گذشته مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم و اجازه نفوذ به مهاجمان تیم حریف را ندادیم. ما در بازی‌های آتی هم همینگونه بازی می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد بهترین نتایج را بگیریم. من در شرایط سخت به گسترش فولاد آمدم و در سال اولی که به این تیم آمدم قرار بود گسترش فولاد را در لیگ برتر حفظ کنم. سال گذشته هم قرار بود تیم را در رده‌های تک‌رقمی قرار دهیم که محقق شد، امسال هم از ما خواسته‌اند تیم در جمع 6 تیم بالای جدول قرار بگیرد البته در هفته‌های اول این فصل برای ما مشکل‌ساز شد اما حالا دیگر گسترش‌ فولاد به پختگی رسیده و رفته‌رفته به رده‌های بالای جدول خواهیم رسید.

سومین خط دفاعی برتر لیگ هستیم

از بازیکنان خط دفاعی تیمم راضی هستم. بر اساس آمار نیز ما سومین خط دفاعی قدرتمند لیگ برتر را داریم. شکر خدا محمد نصرتی نیز به شرایط ایده‌آلی رسیده و اضافه شدن او به خط دفاعی می‌تواند شرایط تیم ما را بهتر کند.

مانور روی اخراج ابراهیم زاده کار درستی نیست

پس از جابه‌جایی کارت زرد مسعود ابراهیم‌زاده برای دیدار فردا محروم است. در مورد دو کارت زرد این بازیکن در دیدار با پرسپولیس باید بگویم که اخراج ابراهیم‌زاده در دقایق پایانی بازی رخ داد اما حسینی باید در دقیقه 63 از بازی اخراج می‌شد. اخراج کاپیتان پرسپولیس حتی می‌توانست نتیجه را تغییر دهد به همین دلیل فکر نمی‌کنم مانور روی اخراج نشدن ابراهیم‌زاده کار خوبی باشد. در صحنه کارت دوم ابراهیم‌زاده هم داور کارت را درآورد ولی فکر می‌کنم وقتی دید خطای هافبک ما اخراج نداشت از اخراج او صرف نظر کرد.

خالقی فر و ابراهیم زاده را نداریم

در بازی فردا مسعود ابراهیم‌زاده و رضا خالقی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. چند مصدوم جزئی هم داریم ولی همانگونه که گفتم ما یک تیم هستیم و نبود 2 یا 3 بازیکن مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

در یک نبرد نابرابر هستیم

هر چه که در گسترش فولاد رخ داده لطف خدا بوده است و من کمترین نقش را داشته‌ام اما از رسانه‌های تبریز هم تشکر می‌کنم که در ابتدای فصل اجازه ایجاد تنش را ندادند تا ما بتوانیم رفته‌رفته از بحران عبور کرده و شرایط بهتری پیدا کنیم اما متأسفانه شرایط لیگ ما به گونه‌ای است که برخی تیم‌ها از بقیه حاضرین در لیگ برتر فاصله گرفته‌اند. ما امکانات سخت‌افزاری خوبی داریم و رفته‌رفته امکانات ما تکمیل می‌شود که جای تشکر از مدیرعامل و مالک باشگاه را دارد ولی در حال حاضر حداقل 6 یا 7 تیم بیشتر از ما هزینه کرده‌اند. 10 میلیارد تومان کل بودجه باشگاه ماست اما برخی‌ها تا 30 میلیارد هم هزینه کرده‌اند این به معنی جنگ نابرابر در فوتبال ماست. وقتی تیمی یک و نیم میلیارد به یک بازیکن پرداخت می‌کند قطعاً از سایر تیم‌ها فاصله خواهد گرفت. با این حال ما تلاش می‌کنیم تا نتایج بهترین بگیریم.

در 2 سال آینده بین 3 تیم اول جدول خواهیم بود

تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان، پرسپولیس و ... خود را تقویت کرده‌اند و ما هم در این مسیر قدم می‌گذاریم ولی خوشبختانه روند ما همیشه صعودی بوده و با عبور از بحران ابتدای فصل نشان دادیم گسترش فولاد ابزارهای موفقیت را در اختیار دارد. بعد از ثبات و رسیدن به میانه‌های جدول قطعاً تا 2 سال دیگر شرایط گسترش فولاد بهتر از این می‌شود و اگر این تیم را به جمع 3 تیم بالای جدول برسانیم پروسه تیم‌داری گسترش فولاد در لیگ برتر به سرانجام رسیده است.

می توانیم آهسته آهسته هواداران را به ورزشگاه بیاوریم

با اینکه گسترش فولاد از امتیاز حمایت هواداران بهره نمی‌برد جزو تیم‌های خوب است و این نشان‌دهنده مسیر مناسب تیم‌داری در این باشگاه بوده است. شور اولیه در فوتبال تبریز فروکش کرده و این مسئله طبیعی است. فکر می‌کنم روندی که گسترش فولاد آهسته و پیوسته طی می‌کند می‌تواند هواداران را به ورزشگاه بکشاند. شما همانطور که دیدید در دیدار امروز تراکتورسازی و ماشین‌سازی هواداران استقبال خوبی نداشتند و باید دید چه اتفاقی رخ داده که این مسئله پیش آمده است.

 

بنیال دیزل یکی از بهترین چمن های کشور را دارد

چمن ورزشگاه ما یکی از بهترین چمن‌هاست ولی سرمای هوا مانع از استفاده بهینه شده است و فکر می‌کنم موج سرمای تبریز هم در روزهای آتی تمام می‌شود و ما می‌توانیم به بهترین نحو از زمین‌مان استفاده کنیم.

 

شناخت خوبی از ذوب آهن داریم

ما در چند ماه اخیر 2 باز با ذوب‌آهن بازی کرده‌ایم و شناخت خوبی نسبت به هم داریم به همین دلیل تلاش می‌کنیم بازیکنان تأثیرگذار و نقاط قوت تیم حریف را خنثی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز