خبرگزاری کار ایران

مرفاوی:زلاتان هم مشکل این صبا را حل نمی‌کند!

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۸۷

سرمربی صبای قم عنوان کرد درصورت حل نشدن مشکل مالی‌شان حتی مورینیو و ابراهیموویچ نیز این تیم را نجات نمی‌دهند.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگ، پر طرفدار و قابل احترامی است و فرق نمی‌کند دو بازیکن‌اش باشد یا خیر و استقلال هم همینطور است چون ریشه‌دار و پر تماشاگر هستند؛ بازی سختی با برای هر دو تیم در انتظار است و آنها نیز کار دشواری دارند چون ما به دنبال امتیاز هستیم تا با تلاش زیاد به موفقیت برسیم.

او ادامه داد: باتوجه به نتیجه تراکتورسازی، پرسپولیس برای قهرمانی نیاز به امتیاز برابر ما دارد تا فاصله را در جدول بیشتر کند؛ پرسپولیس قابلیت فنی بالایی دارد و هماهنگ است و با نبود یکی، دو بازیکن قالب تیمی‌اش بهم نمی‌خورد چون آنها گروهی کار می‌کنند و هرکس جایگزین قبلی شود کارش را انجام می‌دهد؛ با برترین تیم فنی لیگ بازی داریم اما آنها کار راحتی برابر ما ندارند.

سرمربی صبای قم درمورد تمجید برانکو از تیم آنها ابراز کرد: فوتبال از نظر فنی قابل پیش‌بینی نیست؛ هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید من در یک بازی برنده هستم؛ آنها هم شرایط صبا را می‌دانند، بنابر این هر دو تیم کار دشواری دارند اما هر تیمی اشتباه کمتری داشته باشد و از فرصت‌ها استفاده کند به برتری می‌رسد.

مرفاوی پیرامون وضعیت بازیکنانش گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما آقای رمضانی مصدوم است؛ میثم مجیدی شرایط بدنی نسبتا خوبی دارد؛ بایرامی هنوز یک جلسه با ما تمرین کرده و از نظر بدنی هم چون در شرایط مسابقات نبوده از نظر فنی کمی با شرایط خوب فاصله دارد؛ مجیدی تمرینات خوبی با ما گذرانده و وضعیت مطلوبی دارد.

او درمورد شرایط احمد حسن‌زاده ابراز کرد: او دو هفته اخیر مصدوم بوده و فیزیوتراپی می‌کند؛ از نظر نقل و انتقالات بازیکنانی که مد نظرمان بود جذب کردیم و چیزی که حقیقت دارد کتمان نمی‌کنیم؛ باید ببینیم بازیکنی دوباره به جمع ما اضافه می‌شود یا خیر؛ اگر بازیکنی که نیازمان باشد جذب می‌کنیم ولی اگر کسی مشکلی از ما حل نکند اضافه نخواهیم کرد.

سرمربی صبا تصریح کرد: بازیکنانی مثل امید جهانبخش سابقه بازی مقابل پرسپولیس ندارند ولی باید از جوانان هم استفاده کرد و آنها در فهرست 18 نفره هستند؛ وقتی بازیکنی در چند بازی توانمندی خود را نشان می‌دهد باید مقابل پرسپولیس بیشتر از توانایی‌اش استفاده کند و موثر باشد.

مرفاوی اضافه کرد: بازیکنان را قبل از نیم‌فصل از مدیریت باشگاه خواسته بودیم اما در نقل و انتقالات نیم‌فصل مشکلات زیاد است؛ باید با باشگاه مدنظر مکاتبه کرد و بازیکن نیز بخواهد که به تیم ما بیاید؛ بازیکنی که مثمر ثمر باشد خیلی سخت رضایت‌نامه می‌دهند؛ بازیکنی مثل حنیف عمران‌زاده و میثم مجیدی در عین توانمندی با باشگاه‌هایشان مشکل داشتند و توانستیم آنها را جذب کنیم؛ می‌توانیم از خریدهایمان استفاده کنیم ولی ای‌کاش از ابتدای دور برگشت مقابل صنعت نفت این بازیکنان جدید همراه ما بودند چون در دیدارهای قبل فروزان، عمران‌زاده و نظامی‌پور نمایش خوبی داشتند.

سرمربی صبا یادآور شد: درست است بازیکن گرفتیم اما باید مسائل مالی هم حل شود؛ هر هفته این را می‌گوییم؛ اگر مشکل بازیکن حل نشود دوباره به پله اول برمی‌گردیم؛ خوشحال هستیم بازیکن گرفتیم ولی آیا کسی از این استان بزرگ جلو آمده تا کمک کند؟؛ از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که هرطور شد بازیکنان را جذب کرد اما در آینده چه خواهد شد؟؛ آیا منابع مالی تامین می‌شود؟؛ اگر قسط دوم بازیکنان را ندهند دوباره به مشکل می‌خورند.

مرفاوی عنوان کرد: اگر مشکل مالی حل نشود، مورینیو به‌عنوان سرمربی و ابراهیموویچ هم به‌عنوان مهاجم هم بیاید مشکل صبا حل نخواهد شد؛ همین الان هم می‌گویم توانمندی بقا در لیگ را داریم اما مسؤولان استانی باید به صبا کمک کنند؛ صبا برای استان قم است و نیاز به حمایت دارد؛ هرکسی که دلش برای صبا می‌سوزد باید الان حمایت کنند، نه اینکه حرف بزنند؛ حرف باید در حد عمل باشد؛ اینکه فقط استاندار قول بدهد نمی‌شود.

او اظهار کرد: تمام عوامل استانی باید به استاندار قم و مدیرعامل باشگاه کمک کنند؛ باید در قم همدلی پیش بیاید تا صبا بماند؛ اگر با یک مسؤول بد هستیم نگوییم کمک نمی‌کنیم که اگر اینطور باشد صبا ضربه می‌خورد؛ تا همه مسؤولان قمی همدل نباشند هیچ کاری به نظر مالی پیش نمی‌رود و خیلی وقت پیش این حرف را زدیم؛ نمی‌خواستم راجع به مسائل مالی حرف بزنم اما نیاز دیدم بگویم.

سرمربی صبای قم درخصوص وضعیت دهنوی گفت: مشکلی خاصی نیست و فقط در دو بازی اخیر نبود. مرفاوی درمورد مشکلات مالی صبا و امسال گفت: علی دایی رفیق و دوست صمیمی من است و حرف‌هایی که می‌زنم در مقابله با ایشان نیست؛ شروع یک تیم ابتدای فصل و نقل و انتقالات است؛ سال قبل صادقی، ماچادو، قاضی، حقیقی و ... در صبا بودند اما امسال چطور شد؟؛ در صبا می‌شود بازیکن میلیاردی بگیرید؟؛ 600 میلیون تومان در صبا بود که قاضی یا اکبر صادقی را بگیریم و حفظ کنیم؟

او ادامه داد: امسال گفتند با 4 و نیم میلیارد تومان تیم را ببندید تا قراردادها را ببندیم اما چطور شد؟؛ همین را هم ندادند؛ دو سال تیم را نجات دادم و یک فصل در پایان دور رفت تیم را ششم تحویل دادم؛ این تیم باید دو سال قبل می‌افتاد؛ تیم علی دایی ابتدای فصل 5 میلیارد تومان خرج کرد اما در ادامه راه چطور شد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز