خبرگزاری کار ایران

یک نفر در فدراسیون تصمیم گرفته جام به تیم دیگری برسد!

تکسیرا: می‌خواهند جام به پرسپولیس برسد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۸۱

میگوئل تکسیرا در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی اعلام کرد که یکی از افراد بزرگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد جام را به یک تیم بدهد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و مربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

با اینکه انتظار می‌رفت امیر قلعه‌نویی هم در کنفرانس خبری حاضر شود، او تکسیرا، مربی تیم، را روانه‌ی اتاق کنفرانس کرد. میگوئل تکسیرای پرتغالی اعلام کرد که حال قلعه‌نویی خوش نبوده و نتوانسته در این نشست حاضر شود.

تکسیرا در مورد بازی گفت:  وقتی یکی از افراد بزرگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد جام را به یک تیم بدهد برای ما کار خیلی سخت می‌شود. امروز اتفاقاتی افتاد که نشان داد همه چیز برنامه‌ریزی شده بود و این اصلاً قشنگ نیست.  من در آغاز صحبت‌هایم نیز گفتم که تیم ما اشتباه داشت و متوجه این اشتباهات هستیم. من می‌خواهم این را بدانم که چرا بازیکنانی که از قبل کارت زرد داشتند در این بازی کارت گرفتند؟ چرا تمام بازیکنان دو کارته ما کارت گرفتند؟ آیا این غیرطبیعی نیست.

او در مورد بازی هفته‌ی آینده با پرسپولیس گفت: به هر نحوی شده کارمان را ادامه خواهیم داد و در بازی مقابل پرسپولیس سعی می‌کنیم ضعف‌هایمان را بپوشانیم و روز‌به‌روز بهتر شویم. اکنون با بازیکنانی که در اختیار داریم باید بهترین تصمیم را برای دیدار مقابل پرسپولیس بگیریم.  ما با بازیکنانی که داریم در دیدار با پرسپولیس بهترین عملکرد را ارئه کنیم. بازیکنان ما، بازیکنان خوبی هستند و ما مجبوریم با همین بازیکنان به جنگ پرسپولیس برویم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز