خبرگزاری کار ایران

بلندپروازی ما قهرمانی است ولی قول نداده‌ام

برانکو: کسب سه امتیاز فلسفه پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۷۳

سرمربی پرسپولیس امیدوار است پرسپولیس با وجود محروم و مصدوم ها از سد حریف سرسخت خود بگذرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار کرد: می‌شود گفت صبا تیم پُر افتخاری است و چند بازیکن را اخیر جذب کرده که نشان می‌دهد هدف بالایی برای بقا در لیگ برتر دارند؛ طبیعی است هر بازی ارزش خاص خود را دارد و ارزش خاصی برای ماندن در جدول دارد.

او ادامه داد: بازی مشکلی در دور رفت با صبا داشتیم؛ تیمی است که تجربه باتجربه و جوانان را دارد و علی رغم جایگاه‌شان در جدول می‌دانیم بازی سختی در انتظارمان است؛ امیدوارم هوا بهتر شود تا تماشاگران بیشتری بیاید.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: با تمام احترام به میزبان و تمام رقبا و باوجود سه بازیکن محروم، هدف ما همیش یکی است و می‌خواهیم نمایش زیبا داشته باشیم و به 3 امتیاز برسیم که این فلسفه پرسپولیس است؛ آقای ربیع‌خواه در ترکیب ما نخواهد بود؛ سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی محروم هستند؛ تکرار می‌کنم با وضعیت تیممان فقط به دنبال پیروزی هستیم.

برانکو ضمن ابراز خرسندی از حضور پر تعداد خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما می‌دانیم در قم هواداران زیادی داریم و طبیعی است هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و بازی زیبایی شاهد باشیم.

او درخصوص غیبت بازیکنانش برابر صبا گفت: قطعا نبودشان موثر است ولی جایگزین آنها جزئی از پرسپولیس هستند و من و کادرم به آنها اعتماد کامل داریم و امیدواریم به بهترین شکل عملکرد داشته باشند؛ تیم فقط 11 نفر نیست و 18 تا 22 نفر است؛ از الان به دنبال توجیح نیستیم.

سرمربی پرسپولیس پیرامون وضعیت لیگ امسال ابراز کرد: لیگ خوبی است چون هر تیمی توانایی برد دیگران را دارد؛ امروز ماشین‌سازی استحقاق مساوی با تراکتورسازی را داشت و یا بازی رفت ما با صبا سخت بود؛ قطعا بازی سختی در انتظارمان است؛ امسال هر تیمی یک مقدار کوتاه بیاید شایعه با فاجعه مواجه شود؛ بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و به دنبال نتایج خوب هستیم.

برانکو ادامه داد: همه امتیازها برایمان مهم است؛ بازی با صبا آنقدر برایمان اهمیت دارد که دیدار با تراکتورسازی مهم است یا امتیازهایی که از گسترش فولاد گرفتیم؛ ما بازی به بازی پیش می‌رویم و فقط تمرکز را روی مسابقه فردا گذاشتیم؛ نه به استقلال و نه به تراکتور فکر می‌کنیم و به مسابقه با صبا می‌اندیشیم.

او در پاسخ به سوالی شما می‌توانید قهرمان شوید، عنوان کرد: این قول را می‌توانید بدهید که فردا به بازی می‌آیید؟؛ در فوتبال قول دادن نداریم و فقط هدفمان که قهرمانی است را اعلام کردیم؛ بلندپروازی‌مان را گفتیم و راه مداوم پرسپولیس به سمت قهرمانی را اعلام نمودیم؛ لیگ امسال قدرتمند است و هر تیمی توانایی برد دیگران را دارد.

برانکو درخصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: هنوز پرونده ما بسته نشده است.

سرمربی پرسپولیس درخصوص وضعیت محمدامین آرام‌طبع گفت: فقط می‌توانم از این بازیکن و خصوصیات‌اش تعریف کنم؛ او این بدشانسی را داشت که در نخستین بازی که باید بازی می‌کرد و در ترکیب هم بود، مصدومیت پیدا کرد و از آن شانس آقای ربیع‌خواه بهره‌مند شد و در ترکیب قرار گرفت؛ آرام‌طبع 32 سال دارد و پُر واضح است به دنبالی بازی خواهد بود اما در حال حاضر امکان بازی برای ایشان نیست؛ وضعیت آرام‌طبع با باشگاه است اما او آدم منطقی و حرفه‌ای است اما در پرسپولیس شانسی ندارد؛ او بازیکن باکیفیتی است اما مصدومیت اول فصل موجب شد از ترکیب دور شود.

برانکو عنوان کرد: تا به حال بازیکنانم این اعتماد را دادند می‌توانند برابر هر تیمی به پیروزی برسند؛ خودشان می‌دانند چه چیزی در انتظارشان است و همه ما ازجمله تماشاگران اطمینان داریم می‌توانیم موفق شویم؛ صبا این فکر را نکند ما آنها را دست کم می‌گیریم چون اگر یک التهاب کوچک به وجود بیاید، آن موقع همه می‌دانیم مشکل زیادی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز