خبرگزاری کار ایران

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران:

موضوع فوت‌شدگان حادثه پلاسکو در قالب قتل شبه عمد بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۴۸

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران، از رسیدگی به ابعاد حقوقی و کیفری پرونده پلاسکو خبر داد و گفت: موضوع فوت‌شدگان در حادثه پلاسکو در قالب قتل شبه عمد بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد شهریاری افزود: در حال حاضر در مرحله عبور از بحران، ارائه خدمات قضائی به ساکنان، مالکان و متصرفین  در دستور کار است و بعد از این عبور از این مرحله، پرونده قضائی در این باره تشکیل می شود به طوری که ابعاد کیفری تحت بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی گفت: ابعاد حقوقی به طور قطع در این حادثه باید با تقدیم دادخواست مورد رسیدگی قرار گیرد.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره مهمترین ابعاد کیفری در پرونده پلاسکو اظهار کرد: موضوع فوت شدگان در حادثه پلاسکو در قالب قتل شبه عمد بررسی می شود و موضوع قصورهای احتمالی و سرقت های احتمالی که گزارش می شود، نیز در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: پرونده آسیب‌ها و ضرب و جرح مصدومان نیز در این بخش رسیدگی می‌شود.

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران اظهار کرد: بحث تعیین تکلیف اموال نیز توسط دادسرای جنایی پیگیری می شود اما ممکن است شخصی در ادامه مراجعه کرده و اعلام کند که اموالش بیمه بوده و قصد ارائه دادخواست علیه مالک یا اشخاص دیگر را دارد که دادخواست این موارد باید به دادگاه حقوقی ارائه شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز