خبرگزاری کار ایران

با تلاش ۲۶ تیم امدادی هرمزگان انجام شد؛

امدادرسانی به ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۶۳۴

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان با اعلام خدمات رسانی در سیل و آب‌گرفتگی ۵۶ شهر و روستا در استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: ۶ هزار و ۷۰۷ تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، علی اعمی برنطین با ارائه گزارش عملیات سیل و آب‌گرفتگی در سیستان و بلوچستان گفت: ۵۶ شهر و روستا در ۶ شهرستان جاسک، سیریک، میناب، رودان، بشاگرد و حاجی آباد متاثر از سیل و آب‌گرفتگی بودند که در این زمینه ۲۶ تیم عملیاتی خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به ۶ هزار و ۷۰۷ تن از متاثران در استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: در این زمینه ۸۴۰ تن از متاثران از سیل و آب‌گرفتگی  از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و تخلیه آب از ۳۳ واحد مسکونی انجام شده است.

اعمی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی ۶۵ خودرو از سیل، گفت: به علاوه تا کنون به منظور خدمت رسانی به هموطنان در استان، ۲۴۳ دستگاه چادر امدادی، یک‌هزار و ۱۵۰ تخته پتو، ۵۲۰ تخته موکت، ۲ هزار و ۱۷۰ کیلوگرم نایلون، ۳۱۹ شعله والوور و فانوس، ۱۰ هزار و ۴۰۰ قوطی کنسرو، ۲ هزار و ۹۰۰ قرص نان، ۸۰۰ کیلوگرم برنج میان متاثران توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز