خبرگزاری کار ایران

انریکه: دوست دارم فینال بین بارسلونا و سلتاویگو باشد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۶۲۴

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی پرگل در بازی برابر سوسیه داد در پاسخ به سوال خبرنگاران پاسخ‌‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، تیم بارسلونا توانست با شکست 5بر2 رئال سوسیداد در نوکمپ به جمع چهار تیم پایانی مسابقات کوپا دل ری صعود کند. در این بازی جذاب و دیدنی بارسا با گل‌های لوییس سوارز، مسی، دنیس سوارز (2 گل) و توران حریف خود را در هم کوبید و در مجموع با برتری 6-2 به دور بعد صعود کنند.

لوییس انریکه، سرمربی بارسلونا، در پایان این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

واضح است که در حال پیشرفت هستیم. با این که امشب در خط دفاع ، به دلیل بازی خوب حریف، کمی اذیت شدیم نشان دادیم که در خط حمله از بهترین‌ تیم‌ها هستیم. بازیکنان هجومی ما به خوبی قادرند فضاهای خالی را پیدا کنند و معمولاً از این نظر مشکلی نداریم. رئال سوسیداد یکی از بهترین تیم‌های اسپانیاست که بازی بدون توپ و با توپ ریسکی‌ای انجام می‌دهد و طبیعی بود که در دیداری که چیزی برای از دست دادن نداشت، ما را به دردسر بیندازد. با این حال، به نظرم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. از عملکرد بازیکنان جایگزین بسیار راضی هستم.

انریکه در مورد تیم‌های حاضر در نیمه نهایی گفت: روی کاغذ اتلتیکو و بارسا شانس‌های اصلی هستند، اما نباید از سلتاویگو ‌و آلاوز نیز غافل شد. خودم دوست دارم فینال بین بارسلونا و سلتاویگو باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز