خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت مطرح کرد:

بیان نرم مطالبات از آموزه های قرآن کریم است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۴۰۶

نشست هم اندیشی توسعه و عمران شفت با حضور فعالین فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی این شهرستان در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت با خیر مقدم به شهروندان و فرهیختگان حاضر گفت: در نخستین روزهای حضورم در شفت از همه اصحاب قلم دعوت کردم تا برای داشتن شهرستانی بهتر و زدودن عقب ماندگی ها مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه شفت به کمک همه شهروندانش در شهرستان ، استان و کشور نیازمند است افزود: ارتقای شاخص های توسعه از اولویت های دولت در این شهرستان است.

محسنی با اشاره به اینکه نگرانی فرهیختگان شفت را درک می کنم تصریح کرد: شفت با انباشت مشکلات همراه است و برای زدودن این انباشتگی به زمان نیاز است.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران شهرستان باید برنامه محور باشند و از روزمرگی پرهیز کنند افزود: توجه و اهتمام برای برطرف کردن کاستی ها و مشکلات وجود دارد.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه مطالبه گری حق شهروندان است افزود: بیان نرم مطالبات از آموزه های قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه محبت ، نفرت و ایمان باورهای قلبی ما هستند تصریح کرد: با زور نمی توان باورهای قلبی یک جامعه را تغییر داد مگر آنکه عملکردها دیده و باور شود.

فرماندار شفت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در بیان مشکلات و مسایل باید انصاف و عدالت رعایت شود افزود: نباید اختلافات سلیقه ای و تمایلات سیاسی ما را از دایره عدالت خارج کند.

وی با بیان اینکه از ۷۷ کیلومتر شبکه آبرسانی در شفت  ۱۸٫۵ کیلومتر در بخش احمدسرگوراب و ۱۵٫۵ کیلومتر در بخش مرکزی از لوله های آزبست چدنی به کار گیری شده است افزود : پس از 22 سال از شهرستان شدن شفت و با پیگیری های انجام شده به تازگی طرح مطالعاتی فاصلاب شهری درشفت و احمدسرگوراب کد دارد شده است.

محسنی با اشاره به اینکه شهرستان شفت فاقد یک ورودی مناسب است افزود: طرح احداث میدان در ملاسرا در کمیته فنی اداره کل راه و شهرسازی است و به زودی اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن ، ضعف اینترنت باعث شده بود که این شهرستان در شروع کار با مشکلات زیادی مواجه گردد افزود: با پیگیری نماینده شما در مجلس شورای اسلامی و سفر وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات به شفت 5 سایت 4G تا پایان سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مجوز تاسیس 2 داروخانه جدید  در شفت و احمدسرگوراب صادر شده است افزود:  برای تجهیز بخش جراحی بیمارستان امام رضا(ع) این شهرستان 200 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است و یک دستگاه آمبولانس پیشرفته با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در دهه فجرامسال رسما به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه مرکز تعویض پلاک و صدور گواهینامه در شفت به زودی آغاز به کار خواهد کرد افزود: امسال 50 میلیون تومان برای ایمن سازی مدارس حاشیه راه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ضعف برق 16 روستا تا پایان سال برطرف می شود افزود: ضعف فشار آب شهر شفت نیز برطرف شده است .

فرماندار شفت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار باید ابتدا زیرساخت ها آماده گردد افزود: در حال مذاکره با تعدادی سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در شفت هستیم .

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری در باره اقتصاد مقاومتی روی زمین نمانده است افزود :  14 هکتار از آببندان ملاسرا بدون هیچ گونه اعتبار ریالی با استفاده از  ظرفیت های درونی از گیاه سنبل آبی پاکسازی شد و چنانچه راه ارتباطی خرمکش با استفاده از امکانات شهرستانی قابل بازگشایی باشد این کار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه  در بخش گازرسانی در شفت انقلاب صورت گرفته است افزود: ما با همدلی و کمک یکدیگر می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

شایان ذکر است حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا محسنی فرماندار شفت به پرسش ها و مطالبات مطرح شده در این نشست پاسخ گفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز