خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان:

همه تلاش خود را برای گسترش دانشگاه پیام نور خمیر به‌کار خواهیم بست

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۳۹۵

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: قطعا آینده خوبی در انتظار این واحد دانشگاهی است و همه تلاش خود را در راستای گسترش واحد خمیر به‌کار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرخمیر، عبدالکریم قائدی در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور بندر خمیر ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشانان در حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و همچنین تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: دانشگاه در خط تربیت نیروی متخصص و متعهد قرار دارد و باید با همدلی همگام با دیگر مسؤولان در جهت پیشبرد اهداف علمی کشور و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام بردارد.

وی افزود: رسیدن به اهداف بلند مدت دانشگاه پیام نور نیازمند استمرار فعالیت‌ها و همکاری و همدلی مسؤولان با این مراکز آموزشی است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با لطف مدیریت قوی و انقلابی و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل شهرستان در راستای توسعه دانشگاه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های بلندی برداشته است و قطعا آینده خوبی در انتظار این واحد دانشگاهی است و همه تلاش خود را در راستای گسترش واحد خمیر به‌کار خواهیم بست.

قائدی بیان داشت: دانشگاه در خط تربیت نیروی متخصص و متعهد قرار دارد چراکه سرمنشأ تحولات بسیاری در کشور است و باید با همدلی در پیشبرد اهداف علمی و تحقق برنامه‌های بنیادی گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه پیام نور از نظر علمی و همچنین میزان شهریه پیش‌رو است ضمن اینکه دانشجویان فارغ‌التحصل این دانشگاه به دلیل مکانیزم علمی پیام نور و منابع درسی و سنجش آن از بار علمی قوی‌تری برخوردار هستند.

این مسؤول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی دانشگاه پیام نور را از مصادیق این مهم خواند و یادآور شد: بدون شک حرکت در این مسیر سرلوحه امور دانشگاه پیام نور هرمزگان است.

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور بندرخمیر گزارشی را از عملکرد این واحد دانشگاهی ارائه کرد و انتخاب سرپرست جدید دانشگاه پیام نور هرمزگان را به‌عنوان فردی دلسوز و شایسته در جهت اهداف بلند دانشگاه پیام نور هرمزگان توصیف کرد و گفت: در این شهرستان استعدادهای بالقوه بسیاری وجود دارد که با تلاش و کوشش علمی به بالفعل تبدیل خواهد شد.

احمد ازهری افزود: دانشگاه پیام نور بندرخمیر در خط تربیت نیروی‌های متخصص و متعهد قرار دارد و در پیشبرد اهداف علمی کشور و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید گام برمی‌دارد.

وی تصریح کرد: انتظاری می‌رود مسؤولین استان و شهرستان، دانشگاه پیام نور بندرخمیر را در جهت پیشرفت و توسعه زیرساخت‌ها یاری رسانند تا با یاری خدای بزرگ موجبات رشد و توسعه علمی بیشتر این واحد دانشگاهی فراهم شده و شاهد توفبقات افزون‌تری از این واحد باشیم.

در پایان سرپرست فرمانداری شهرستان بندر خمیر با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بندرخمیر در حال توسعه است، اظهار داشت: دانشگاه سرمنشأ تحول شخصیت انسانی است و بحمداالله دانشگاه پیام نور بندرخمیر در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.

محمد ملایی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بندرخمیر از نظر فضای آموزشی در حال توسعه است و قطعا این مهم در امر گسترش نیروی انسانی و پذیرش و تربیت دانشجوی انقلابی تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مجازی است و تمامی خدمات آن از طریق اینترنت به دانشجویان ارائه می‌شود و این تصور که دانشگاه باید در ساختمانی بزرگ و در فضایی بسیار بزرگ باشد، در ذهنیت مردم تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز