خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد:

کشف مسیرهای جدید برای حفاری زیر آوار/ تداوم ایمن‌سازی دیواره‌غربی پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۵۹۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تداوم ایمن‌سازی در دیواره‌غربی پلاسکو خبرداد و گفت: نیروهای امدادی بخش‌هایی از اسکلت دیواره‌غربی را برش داده‌اند که امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین اخبار و اقدامات انجام شده در حادثه پلاسکو گفت: عملیات با قدرت و بدون درنگ و تعلل همچنان ادامه دارد. ولی متاسفانه پیکر دیگری بجز دو پیکری که روز گذشته از زیر آوار بیرون آورده شد، مشاهده نکردیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد:‌ نیروهای امداد در دو جبهه شرقی و غربی در حال آوار برداری هستند. نیروهای امدادی نیز در حال آماده‌باش هستند.

او افزود: از تمام نیروهای امدادی که در این چند روز اخیر همکاری‌ها کردند، رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون و همچنین مردم که با ما همکاری‌های خوبی داشتند، تشکر می‌کنم.

ملکی درباره میزان پیشرفت آواربرداری محل حادثه گفت: پیشرفت‌های خیلی خوبی داشتیم و اسکلت‌های بهم تنیده و سنگین را برداشته‌ایم. با تلاش نیروهای امدادی آوارهای شرقی و جنوبی این ساختمان برداشته شده و فقط قسمت غربی ساختمان باقی مانده است. چراکه وقتی قسمتی از ساختمان تخریب شده بود، قسمت غربی روی آن سایه افکنده و نیروهای امداد باید عملیات ایمن سازی را در این قسمت انجام می‌دادند.

او افزود: نیروهای امدادی بخش‌هایی از اسکلت دیواره غربی را برش داده‌اند که امیدواریم به نتایج خوبی برسیم.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره اینکه آیا نیروهای امدادی توانسته‌اند به نتایجی در بخش موتورخانه ساختمان برسند، اظهار کرد: برخی از کسبه محل مناطقی را مطرح می‌کردند که اگر اینجا در حدود یکی دو متر حفاری شود، به زیر زمین ساختمان راه پیدا خواهیم کرد. در حضور آنها نه تنها دو متر بلکه نزدیک به پنج الی شش متر حفاری شد اما با بن‌بست‌ مواجه شدیم.

ملکی ادامه داد: در بررسی‌ها به مسیرهای جدیدی دست یافتیم که باید این مسیرها بررسی شود و در صورتی که به نتیجه نهایی برسیم، اقدام به حفاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز