خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سپاه پاسداران:

آتش‌نشانان قهرمان، صحنه‌های زیبایی از انسانیت را خلق کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۴۳۹

روابط عمومی کل سپاه در پیامی شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و ایثارگر کشورمان در حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در بخشی از پیام آمده است: حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو در مرکز تهران منجر به شهادت جمعی از آتش‌نشانان غیور کشورمان که برای نجات جان هموطنان خود، ایثارگرانه پای در میدان گذاشته و از جان گذشتند، موجب تأثر و اندوه فراوان و در عین حال تحسین و تقویت ملت ایران گردید.

این پیام می‌افزاید: این قشر فداکار و از جان گذشته، با کمترین ادعا، بالاترین مراتب انسانی یعنی "ایثار" را به نمایش گذاشته و با نثار جان خود در قبال نجات جان هموطنان "عمل مجاهدانه" را بار دیگر معنی کردند.

این پیام با تاکید بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی ابنیه و سازه‌های شهری و پیش‌گیری از وقوع حوادث مشابه تصریح کرده است: بی‌تردید فداکاری و ایثار آتش‌نشانان قهرمان که در صحنه‌های مختلف با شراره‌های نوع دوستی به مصاف دود و آتش رفته و صحنه‌های زیبایی از انسانیت را خلق کرده‌اند در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.

 روابط عمومی کل سپاه در پایان این پیام ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده های این بزرگمردان عرصه ایثار تاکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامیدر کنار سایر دستگاهها، سازمانها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های لازم تا آواربرداری کامل و یافتن پیکرهای شهدا و گرفتارماندگان احتمالی از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز