خبرگزاری کار ایران

در اولین شب جشنواره تئاتر فجر اتفاق افتاد؛

«یک دقیقه سکوت» مسعود رایگان برای آتش‌نشان‌ها+فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۲۸۱

به دنبال شهادت عده‌ای از آتش‌نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو، نمایش «فرشته مرگ» شب گذشته در بخش مسابقه بین‌الملل سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت.

به گزارش ایلنا، مسعود رایگان کارگردان نمایش یک دقیقه سکوت گفت: امسال عزیزان زیادی نظیر جعفر والی، رکن الدین خسروی، دنیا فنی زاده، نیما طباطبایی و...را از دست دادیم. ولی امروز درد خیلی بزرگی داریم.

رایگان گفت: نمی‌دانم این حوادث کی تمام می‌شود، هنوز کمیته بحران نمی‌داند چه تعداد از هموطنان ما زیر آوار مانده‌اند، چه تعداد جانشان را از دست داده‌اند. از همه مهم‌تر آتشنشانان ما هم هستند، سنگرسازانی که هیچ پشتیبانی ندارند. تسلیت می‌گویم به مردم ایران، تسلیت می‌گویم به جامعه آتشنشانان کشور و از شما می‌خواهم که به احترام آنها یک دقیقه سکوت کنید.

رایگان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، ماندن آتشنشان‌ها زیر آوار قلب جهان را به درد آورد.

نمایش «فرشته مرگ» به کارگردانی مسعود رایگان و با بازی نسیم ادبی و توماج دانش‌بهزادی که از ۱۰ دی‌ماه در تالار حافظ روی صحنه رفته بود؛ شب گذشته پایان یافت.

حجم ویدیو: ۳.۸۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز