خبرگزاری کار ایران

مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا از محل حادثه پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۲۳۵

آوار برداری در روز سوم حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محل حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در مرکز شهر تهران با توجه به اینکه نزدیک به سه روز از شروع آتش سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران می‌گذرد عملیات آواربرداری و اطفای حریق توسط ماموران آتش نشانی همچنان ادامه دارد.

طبق مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا، آواربرداری به دلیل وجود فلزات تخریب شده ادامه دارد و نسبت به روز گذشته مقدار آواربرداری بیشتر شده است.

با توجه به اینکه نزدیک به سه روز از شروع آتش سوزی می‌گذرد اما به دلیل وجود مواد اولیه موجود در فروشگاه‌های ساختمان پلاسکو دود حاصله از این آتش‌سوزی از چند صد متری این ساختمان قابل رویت است.

ماموران آتش نشانی با توجه به دستور دادستانی مبنی بر تخریب ساختمان مجاور ضلع جنوب شرقی کاملا تخریب شده و امدادرسانی برای یافتن اجساد قربانیان همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است با توجه به گفته مسئولان نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تردد در خیابان‌های اطراف ساختمان پلاسکو همانند گذشته ادامه دارد و تنها تردد خودروهای شخصی در محدوده خیابان جمهوری از پل کالج تا میدان فردوسی ممنوع است و همچنین از میدان امام خمینی تا میدان فردوسی تردد وسائل نقلیه شخصی با محدودیت روبرو ا ست.

با توجه به محدودیت خودروهای شخصی پیاده‌روها برای تردد شهروندان باز است و تردد در این پیاده‌روها همانند روزهای گذشته ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز