خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرها؛

جریمه خودروهای فرسوده در کلانشهرها از طریق دوربین‌های ثبت پلاک، نهایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۳۵

با مصوبه شورای‌عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور،‌ جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان‌شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین‌های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور امروز (چهارشنبه) با دو مصوبه برگزار و مقرر شد تا جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان‌شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین‌های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت گیرد.

در این جلسه همچنین موضوع « اصلاح مسیر مصوب خط قطار حومه ای اصفهان- نجف آباد» بررسی شد و به تصویب رسید.

لازم به‌ذکر است بررسی موضوع «جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلانشهرها» بنابر درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و طی مکاتبه‌ای با شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

همچنین مقرر شد خط قطار حومه ای اصفهان – نجف آباد براساس اطلاعات حاصل از طرح جامع حمل و نقل شهر اصفهان به خط دو قطار شهری اصفهان متصل شود.

بررسی موضوع (نحوه تردد خودروهای توزیع بار با توجه به نوع کالا در طول ساعت روز در شهر تهران) که قرار بود به عنوان دستور کار سوم جلسه در جلسه امروز بررسی شود نیز به جلسه بعد موکول شد.

گفتنی است، این جلسه با حضور خندان‌‌دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، چمران رئیس شورای عالی استان‌ها، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا و سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران، تقی زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، رییس شورای شهر و شهردار نجف آباد، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و معاون ترافیک شهر اصفهان و جمعی از کارشناسان در محل وزارت کشور برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز