خبرگزاری کار ایران

آخرین اطلاعیه پلیس درباره انسداد برخی محورهای مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۱۸

پلیس‌راهور نیروی انتظامی محورهای مسدود در کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محورهای شمشک - دیزین، استان تهران(عدم ایمنی کافی)، محور پونل - خلخال، استان گیلان و اردبیل (بارش برف)، سروآباد - پاوه، محدوده گردنه تته(بارش برف) و سه‌راهی پونل تا کیلومتر ۱۰ روستای خوجه دره، استان گیلان(ریزش‌کوه) مسدود است.

محور کرج - چالوس در استان‌های البرز و مازندران به علت ایمن‌سازی تونل امیرکبیر (به‌جز ایام تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه ۵ و ۳۰ روز بعد از مورخ۲۷ دی ماه تا ۲۰ اسفند امسال مسدود می‌شود.

در استان‌های گیلان(اکثر محورها)، اردبیل (گرمی - بیله سوار) بارش باران گزارش شده و در استان‌های آذربایجان‌شرقی(محورهای تبریز - زنجان و هشت‌رود - مراغه) مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز