خبرگزاری کار ایران

به جای مرحوم آیت‌الله هاشمی؛

سیدحسن خمینی فردا در مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی سخنرانی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۸۱

بیست و چهارمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی کشور جمعه اول بهمن در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت‌های سیاسی و دبیران احزاب و مسولان اجرایی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیست و چهارمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی کشور جمعه اول بهمن در سالن اجلاس سران با حضور شخصیت‌های سیاسی و دبیران احزاب و مسولان اجرایی کشور برگزار می‌شود.

با توجه به این که سخنران اولیه، افتتاحیه این مجمع آیت الله هاشمی رفسنجانی بود کلیپی با گرامیداشت یاد و خاطره ایشان پخش می‌شود و سپس مراسم افتتاحیه با گزارش ظفرقندی آغاز می‌شود.

در ادامه سیدحسن خمینی به جای آیت‌الله هاشمی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

بر همین اساس موضوع پنل سیاسی این برنامه آرایش گروه‌های سیاسی به لحاظ گفتمانی در آستانه انتخابات آینده خواهد بود که با حضور و سخنرانی محمدعلی نجفی مشاور رییس جمهور و علیرضا علوی‌تبار و همچنین علی  شکوری‌راد عضو شورای مرکزی انجمن برگزار می‌شود.

بخش دوم برنامه از ساعت ۱۳ به‌ عنوان پنل صنفی با موضوع آسیب‌شناسی طرح تحول سلامت در پایان دوره  دولت یازدهم خواهد بود. این قسمت برنامه هم با حضور و سخنرانی سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و با حضور  چندتن از اعضای کمیسیون و مسئولان  بیمه برگزار می‌شود.

در بخش تریبون آزاد چند تن از اعضاء صحبت می‌کنند و سپس محمدرضا واعظ مهدوی معاون سازمان برنامه و بودجه و سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و محمدجعفر قائم پناه معاون قبلی وزیر بهداشت و درمان به ارائه تحلیل می‌پردازند.

 انجمن اسلامی جامعه پزشکی با دبیرکلی محمدرضا ظفرقندی و قائم مقامی علی تاجرنیا از تشکل‌های  سیاسی و صنفی اجتماعی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز