خبرگزاری کار ایران

مهاجری: برای رسیدن به 3 امتیاز انگیزه و تلاش لازم را انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان معتقد است که شاگردانش انگیزه کافی و تلاش لازم برای پیروزی در دیدار برابر سیاه جامگان را انجام ندادند.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و پدیده خراسان که با تساوی  یک بر یک به پایان رسید اظهار داشت: امروز دوست داشتیم برنده بازی باشیم اما شکل کار ما به گونه‌ای بود که نتوانستیم به هدف خود دست یابیم. سیاه‌جامگان امروز بهتر از ما ظاهر شد و میل و انگیزه آنها برای بردن بیشتر از ما بود. در این بازی نتوانستیم از کارهای تاکتیکی که در تمرینات قبل از این دیدار برنامه‌ریزی کرده بودیم استفاده کنیم. اعتقاد دارم ما برای رسیدن به 3 امتیاز انگیزه و تلاش لازم را انجام ندادیم.

وی در خصوص عملکرد داور مسابقه عنوان کرد: فغانی از داوران خوب آسیا و حتی دنیاست و من در جایگاهی نیستم که نسبت به عملکرد او اظهارنظری داشته باشم..

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که با این تساوی و تقسیم امتیازات بین دو تیم چه کسی بیشترین بهره را خواهد برد، گفت: من فکر می‌کنم این تساوی به نفع آقای شهردار شد.

مهاجری در پایان خاطرنشان کرد: امروز از بچه‌ها راضی نبودم و از بد حادثه در روز خوب نبودن برخی از بازیکنان ما مجبور شدم میلاد کمندانی را تعویض کنم.

کد خبر : ۴۴۹۴۷۸