خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه:

وقف‌های جدید ارومیه به ۲۶ وقف در سال‌جاری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۴۶

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: ثبت 26وقف جدید از ابتدای سالجاری در حوزه فعالیت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه گواهی برای آگاهی و درک مردم خیراندیش و فهیم ارومیه از آثار و برکات وقف است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، حجت الاسلام برادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه اظهار کرد : تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در سال های اخیر علی الخصوص در سال جاری و نیز اطلاع رسانی مناسب به افکار عمومی، خیزش متدینین نسبت به ایجاد وقف های جدید را شاهد بودیم .

وی در ادامه گفت : اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ارومیه نیز با اجرای حداکثری نیات واقفین در سال جار ی توانسته است در جهت اجرای امینانه نیات واقفین و اطلاع رسانی موثر به همشهریان خیر اندیش گام های موثری در ثبت وقف های جدید بردارد.

حجت الاسلام برادری خاطرنشان ساخت : ثبت 26 وقف جدید از ابتدای سالجاری در حوزه فعالیت اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان ارومیه گواهی برای آگاهی و درک مردم خیر اندیش و فهیم ارومیه  از آثاروبرکات وقف است.

وی افزود : راه اندازی مراکز تخصصی قرآن کریم و فعالیت های چشمگیر قرآنی، رسیدگی به محرومین از محل نیات واقفین خیراندیش، توجه به ساخت و ساز مساجد و کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی، مذهبی امامزادگان و بقاع متبرکه، این اداره را در معرض داوری مثبت افکار عمومی قرار داده و با اعتمادسازی مناسب مردم را به ایجاد وقف های جدید ترغیب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز