خبرگزاری کار ایران

واکاوی وضعیت خبررسانی در شبکه‌های اجتماعی در«غیرمحرمانه»

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۴۵

در برنامه «غیرمحرمانه» که پنج شنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود؛ در گفت و گویی با فعالان حوزه رسانه شیوه‌های راستی آزمایی خبرها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 به گزارش ایلنا، همچنین در مناظره جمعه اول بهمن ماه که ساعت ۲۱ از شبکه دو با حضور مدعوین و مهمانان اصلی به روی آنتن می‌رود مهدی سیاسی فر؛ کارشناس خبررسانی در فضای مجازی، حسین قربان زاده؛ مدیرمسئول و سردبیر روزنامه همشهری و علی متقیان؛ مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به بیان نظرات خود خواهند پرداخت.

در این قسمت از برنامه «غیر محرمانه» ابتدا تعریفی از حضور شبکه‌های اجتماعی در حوزه خبررسانی عنوان شده و سپس به راستی آزمایی این اخبار اشاره خواهد شد. منابع رسمی، بررسی محتوای خبر و جایگاه شبکه‌های اجتماعی در این عرصه بخش‌های مختلف این مناظره خواهد بود. همچنین فرهنگ سازی و بالا بردن سواد رسانه‌ای به عنوان راهکار فاصله گرفتن از شایعه پراکنی، موضوعی بود که همه مهمان‌ها درباره آن به اتفاق نظر رسیدند.

 مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه کنندگی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی که پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن شنبه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز