خبرگزاری کار ایران

در آستانه مراسم تحلیف؛

زنی که مورد آزار جنسی ترامپ قرار گرفته بود، از وی شکایت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۱۵

در حالی که تنها دو روز به مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا باقی مانده است، زنی که مورد تجاوز جنسی وی قرار گرفته بود، اقدام به شکایت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از دویچه وله، «سامر زِرووس» ۴۲ ساله از «دونالد ترامپ» که دو روز دیگر رسما رئیس‌جمهوری آمریکا می‌شود، به اتهام «افترا و تهمت» شکایت کرده است. ماجرا اما به سال ۲۰۰۷ باز می‌گردد؛ زمانی که ترامپ میلیاردر از سامر که آن زمان ۳۳ ساله بود دعوت می‌کند تا برای مصاحبه استخدام به اتاق هتلش در بورلی‌هیلز برود و آنجا او را مورد آزار جنسی قرار می‌دهد.

در زمان مبارزات انتخاباتی ترامپ ویدیویی از او منتشر شد که در آن حرف‌های رکیک نسبت به زنان زده بود.

پس از انتشار این ویدیو ترامپ بابت این سخنان عذرخواهی کرد. بعد از آن، چندین زن در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز فاش کردند که ترامپ در موقعیت‌های گوناگون آنها را مورد آزار جنسی قرار داده است.

ترامپ همه این ادعاها را رد کرد و گفت از این زنان به اتهام تهمت دروغ شکایت خواهد کرد. ترامپ درباره  سامر زِرووس گفت که هرگز او را به اتاق هتلش دعوت نکرده و اتفاقاتی که او گفته هرگز روی نداده است. ترامپ همچنین سامر را متهم کرد که «از یک موقعیت اضطراری احساسی» سوءاستفاده کرده است.

به گفته «گلوریا آلرد» وکیل زِرووس، ترامپ از موقعیت سیاسی‌اش به عنوان نامزد ریاست جمهوری سوءاستفاده کرده تا نام موکل او و دیگر زنان را «لکه‌دار» کرده و «عمدا به آنها آسیب برساند.»

سامر زِرووس می‌گوید حدود دو ماه پیش در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی از ترامپ خواسته تا گفته‌هایش را پس بگیرد اما او اعتنایی به این درخواست نکرده است و درحقیقت راهی برای سامر باقی نگذاشته تا این‌که خودش بتواند اتهام‌هایی را که به او وارد، شده پاک کند.

با این حال زِرووس اعلام کرده که همین الان هم آماده است تا شکایتش را بدون گرفتن هیچ پولی پس بگیرد به شرط آن‌که ترامپ قبول کند که اظهاراتش غلط بوده است.

سامر زِرووس در شکایتش از ترامپ خواهان پرداخت جریمه نقدی برای «صدمه عاطفی و زیان مالی» به خود شده است

دونالد ترامپ روز جمعه ۲۰ ژانویه (اول بهمن) رسما کارش را به عنوان رئیس‌جمهوری آمریکا آغاز می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز