خبرگزاری کار ایران

بازگشت رویایی زردپوشان اصفهانی

سپاهان 2- نفت تهران 1 / بردی که ویسی را روانه بیمارستان کرد

شاگردان عبدالله ویسی موفق شدند بازی باخته در نیمه اول را با دو گل جبران کنند و بهترین برد خود را اینگونه جشن بگیرند و خاطره حذف از جام حذفی را اینگونه از ذهن خارج کنند.

به گزارش ایلنا، سپاهان در روزی که عبدالله ویسی به دلیل فشار ناشی از بازی روانه بیمارستان شده بود، موفق شد بازی باخته در نیمه اول را با دو گل به سود خود خاتمه دهد و به پیروزی دست یابد. 

داور: حمید حاج‌ملک؛ کمک‌ها: حمید غمزه، فرهاد مروجی و جواد رحیم‌زاده / ناظر: خداداد افشاریان

سپاهان اصفهان

لی اولیویرا، عارف غلامی، موسی کولی‌بالی، جلال عبدی، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، محمود قائدرحمتی، حسین فاضلی ، فرید بهزادی‌کریمی، مهرداد محمدی و مسعود حسن زاده

سرمربی: عبدالله ویسی

نفت تهران

میلاد فراهانی، محمد دانشگر، احمد آل‌نعمه، فرید محمدی‌زاده، رضا علیاری، توحید غلامی، اکبر صادقی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، عیسی آل‌کثیر و ارسلان مطهری

سرمربی: علی دایی

دقیقه 1: حسن‌زاده در نخستین موقعیت بازی قصد داشت با شوت پشت محوطه گلزنی کند که آل‌نعمه با تکل به موقع مقابل توپ او ایستاد.

دقیقه 4: توپ ارسالی به پشت محوطه جریمه سپاهان را غلامی به سمت دروازه زد که اولویرا آن را جمع کرد.

دقیقه 6: مطهری نتوانست از مقابل دروازه سپاهان موقعیت خوبی که نصیبش شده بود را تبدیل به گل کند و اولویرا توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 19: پاس رو به عقب ایمان مبعلی به دروازه بان، حسن‌زاده را در موقعیت خطرناک قرار داد که با خروج به موقع فراهانی این موقعیت به جایی نرسید.

دقیقه 19: پاس رو به عقب ایمان مبعلی به دروازه بان، حسن‌زاده را در موقعیت خطرناک قرار داد که با خروج به موقع فراهانی این موقعیت به جایی نرسید.

دقیقه 34: ضربه عیسی آل‌کثیر از پشت محوطه جریمه توسط اولیویرا دفع شد.

دقیقه40: مدافعان نفت پشت محوطه جریمه مرتکب خطای هند شدند که احسان حاج‌صفی با بی دقتی این موقعیت را هدر داد

دقیقه 41: سانتر دقیق فاضلی از روی کرنر و ضربه سر محکم حسن‌زاده را فراهانی با واکنش عالی از زیر طاق دروازه به بیرون کشید و تبدیل به کرنر کرد.

دقیقه 42: ارسال عبدی به محوطه جریمه را کولی‌بالی با ضربه سر و به شکل خطرناکی به اوت زد.

دقیقه 45: حسن‌زاده که اشتیاق زیادی برای گلزنی دارد نتوانست به ارسال حاج‌صفی از جناح چپ برسد و دروازه نفت را باز کند.

دقیقه 2+45: فرار تند و تیز آل‌کثیر موقعیت خوبی برای او ساخته و پرداخته کرده بود اما شوت زودهنگام او را اولویرا دور کرد.

 

شرح گل ها:

سپاهان 0 نفت تهران 1: (توحید غلامی، دقیقه 28): توحید غلامی که در بازی دو تیم در جام حذفی اخراج شده بود، در این بازی با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه بان سپاهان را تسلیم کرد.

سپاهان 1- نفت تهران 1 (دقیقه 65: مسعود حسن‌زاده): نفوذ دیدنی مهرداد محمدی از سمت راست زمین و ارسال زمینی او را فرید کریمی رها کرد تا حسن‌زاده به توپ برسد و با ضربه بغل پا به گوشه دروازه گلزنی کند.

 

سپاهان 2 - نفت تهران 1 (دقیقه 66: مهرداد محمدی): پاس بلند فوق‌العاده حاج‌صفی از زمین خودی به پشت مدافعان نفت به محمدی که فرار توفانی داشت رسید که سازنده گل اول سپاهان این بار با چیپ تماشایی توپ را از بالای سر فراهانی عبور داد و گلزنی کرد.

 

حاشیه‌ها:

 درحالی که هنوز 10دقیقه به ژایان نیمه اول باقی مانده است، صدای اعتراض از سکوهای سپاهان بلند شده است و تماشاگران اصفهانی با شعار سپاهان خوزستان نمیخوایم، به نحوه بازی و نتیجه تیم سپاهان اعتراض کردند.

در دقیقه 4 محرم نویدکیا تشویق شد.
 تماشاگران سپاهان شعارهایی همچون «دایی ضد فوتبال» سر می‌دهند.

 

 

کد خبر : ۴۴۹۳۹۷