خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان :

امکان پرداخت تلفنی صورتحساب گاز فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۵۱

مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان گفت: سامانه تلفنی پرداخت صورتحساب گاز (سامانه 2000 ) در شرکت گاز استان گیلان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمشید ظهیری مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان  گفت: هم اینک سامانه 2000 جهت پرداخت تلفنی  صورتحساب گاز قابل استفاده است و مشترکین عزیز می‌توانند در تمامی ساعات‌ شبانه‌روز صورت حساب گاز  خود را بوسیله آن پرداخت کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اظهار داشت: امکان پرداخت صورتحساب ، اطلاع از جزئیات قبض، اعلام شماره کارکرد کنتور از قابلیت های این سیستم بوده و کاهش مراجعات به ادارات، کاهش مصرف سوخت به جهت تردد، پیشگیری از هدررفت وقت و ... از جمله مزایای این سامانه است.

مهندس ظهیری توضیح داد: استفاده از این روش درجهت جلب رضایت مشترکین عزیز صورت گرفته که سبب توسعه دولت الکترونیک و بی‌نیاز شدن از مراجعه حضوری به ادارات گاز یا بانک ها و به تبع آن کاهش صرف وقت و هزینه برای مشترکین عزیز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشترکین عزیز می توانند با گرفتن شماره تلفن 2000 و انتخاب گزینه دوم، با وارد کردن شماره اشتراک، شماره کارت بانکی و رمز دوم اینترنتی آن، مبلغ صورتحساب گاز خود را پرداخت نمایند و همچنین می‌توانند مقدار کارکرد کنتور خود را  از طریق این سامانه به شرکت گاز اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز