خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد:

افزایش 17 درصدی کشفیات قاچاق در گیلان/امنیت اقتصادی لازمه امنیت اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۲۵۸

فرمانده انتظامی گیلان امنیت اقصادی را لازمه امنیت اجتماعی دانست و گفت: اگر امروز به فکر فرهنگ و اقتصاد نباشیم، مدیون آیندگان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار  محمدرضا میرحیدری در جلسه سازماندهی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس استان، گفت: امنیت اجتماعی نیازمند امنیت اقتصادی است.

این مقام ارشد انتظامی‌با بیان اینکه نیروی‌انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا عملیاتی عمل می‌کند، اظهار داشت: باید ضرورت و جدیت مبارزه با قاچاق را درک کنیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه اقتصاد سالم، نقش مهمی در برقراری امنیت دارد، اظهار داشت: بیکاری و رکود اقتصادی نتیجه گسترش قاچاق است و تهدیدی بزرگ برای جامعه به شمار می‌رود.

میرحیدری با بیان اینکه سودجویان به هیچ چیزی جز منفعت شخصی فکر نمی‌کنند، افزود: نقش اصناف در انتقال و انعکاس اخبار کالاهای قاچاق بسیار کلیدی است.

وی با یادآوری اینکه پلیس گیلان در مبادی ورودی استان توفیق قابل توجهی در کشف قاچاق کالا داشته، گفت: برخورد با قاچاق باید منسجم، قوی و قاطع باشد.

فرمانده انتظامی استان از افزایش 17 درصدی کشفیات قاچاق در استان خبر داد و تصریح کرد: اگر امروز به فکر فرهنگ و اقتصاد نباشیم، مدیون آیندگان خواهیم بود.

سردار میرحیدری هدف اصلی استکبار را ضربه زدن به چرخه اقتصادی کشور عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که وارد حمل و نقل و توزیع کالاهای قاچاق شوند به کارگران و تولیدگران کشور خود خیانت می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه باید اصناف مراقب حدود الهی و ارزشی در بازار باشند، تاکید کرد: اقتصاد و پول نباید جای اعتقادات و تدین و فرهنگ جامعه را بگیرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر نقش شهروندان در مقابله با قاچاق، خاطرنشان کرد: همکاری در ریشه کنی قاچاق خدمت بزرگی به اقتصاد استان و کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز