خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن مطرح کرد:

راهیان نور راهکاری مؤثر در انتقال فرهنگ ایثار به نسل‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۲۴۷

فرماندار فومن گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور یکی از راهکارهای مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعداز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا از فومن، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر و راهیان نور، که در سالن آیت الله بهجت فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه‌فجر،گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند که تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر واقع در فرمانداری فومن ارائه کنند.

فرماندار فومن با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور و ملت است، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از این فرصت برای بیان عملکرد دستگاه های خود و اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

مومنی‌زاده به موضوع کاروان‌های راهیان نور و پشتیبانی از این اعزام‌ها اشاره و اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت فرهنگی ارزشمندی است که از سال های پس از دفاع مقدس پایه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه محوریت اجرای برنامه‌های راهیان نور برعهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، افزود: تعامل و همکاری در برگزاری این حرکت فرهنگی وظیفه همه دستگاه ها است.

فرماندار فومن بی‌توجهی و بی‌تفاوتی نسبت به این حرکت ارزشمند را قابل قبول ندانست و گفت: سپاه به تنهایی نمی‌تواند در اجرای مطلوب این حرکت فرهنگی اقدام کرده و نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها است.

مومنی‌زاده با اشاره به نقش تأثیرگذار شهرداری‌ها، دهیاران، اصناف، صنعت، معدن و تجارت و... در برگزاری هرچه بهتر این برنامه فرهنگی، خاطرنشان کرد: اعزام کاروان های راهیان نوریکی از راهکارهای مهم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعداز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

به گفته این مسئول به همین منظور و به دلیل نقش تأثیرگذار این حرکت در فرهنگ‌سازی و انتقال فرهنگ شهادت و ایثار همگان باید در این حرکت فرهنگی نقش آفرین شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز