خبرگزاری کار ایران

از دی ماه امسال آغاز به کار کرد؛

رونمایی از سبد محصولات جدید موتوسل

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۲۰۰

بسیاری از برندهایی که در زمینه تولید محصولات مرتبط با خودرو فعال هستند، به تولید فیلتر هوا بی‌توجه بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، در مثلث آتش، ارزان‌ترین جزء، هوا است و به آسانی می‌توان به بهترین نحو آن را برای موتور خودرو تامین کرد در حالی که صرفه‌جویی اشتباه در این مورد، خسارات پرهزینه‌ای به دنبال خواهد داشت.

شرکت موتوسل از دی‌ماه امسال شروع به تولید و عرضه نسل جدیدی از فیلترهای هوای انواع خودروهای داخلی و خارجی کرده است. استفاده از این فیلترها منجر به افزایش شتاب خودرو، کاهش مصرف سوخت و افزایش عمر موتور خواهد شد. این شرکت ایرانی، به تازگی سبدی از محصولات جدید خود را که تاثیر بسیاری در نگهداری خودروها دارد تولید کرده و عرضه آن در بازار را طی آینده نزدیک کلید خواهد زد.

رضا روغنی، مدیرعامل شرکت موتوسل با اشاره به اینکه محصولات جدید این شرکت شامل انواع فیلترهای هوا هستند، گفت: موتوسل تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا فیلترهای هوای جدید را برای انواع خودروها تولید و به بازار عرضه کند تا سهم قابل توجهی در کاهش آلودگی هوای شهرها داشته باشد. او با بیان اینکه این محصولات جدید برای 19 مدل خودروی غالب در کشورمان تولید شده‌اند، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم، تا نیمه نخست سال آینده، فیلترهای هوای موتوسل را برای 90 خودروی موجود در بازار کشور تولید خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت موتوسل در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه این شرکت تنها برندی است که در کنار انواع روغن‌موتور، فیلتر هوای مورد نیاز خودروها را نیز عرضه می‌کند، تصریح کرد: از جمله مزیت‌های این فیلترهای هوا می‌توان به استفاده از کاغذهای مرغوب و غیرقابل مقایسه با نمونه‌های مشابه و افزایش امنیت برای جلوگیری از جعل یا تولید زیرزمینی اشاره کرد؛ چرا که بر روی کاغذهای به کار رفته در این محصول، عنوان و نشان تجاری موتوسل درج شده و هیچ تولید کننده زیرزمینی نمی‌تواند از این تکنولوژی استفاده کند.

رونمایی از سبد محصولات جدید موتوسل

او با اشاره به اینکه بسیاری از برندهایی که در زمینه تولید محصولات مرتبط با خودرو فعال هستند، به تولید فیلتر هوا بی‌توجه بوده‌اند، تاکید کرد: به‌جرئت می‌توان اعلام کرد که همه افراد تلاش می‌کنند عمر موتور خودروی خود را افزایش دهند اما بسیاری از برندها به این موضوع توجه نداشته‌اند؛ یکی از عواملی که سبب می‌شود عمر موتور افزایش یابد، فیلتر هوا است که بسیاری تصور می‌کنند یک کالای عادی به شمار می‌رود اما در صورتی که این کالا به موقع تعویض شود، هم در مصرف سوخت تاثیر قابل ملاحظه‌ای دارد و هم بر صحیح کار کردن موتور تاثیر مثبت دارد.

رضا روغنی با تاکید بر اینکه برند موتوسل بر رعایت اصول اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید ملی تاکید دارد، گفت: این شرکت توسعه سبد محصولات خود را به عنوان یک راهبردهای استراتژیک در نظر گرفته و در آستانه سال 1396 از محصولات جدیدی در این حوزه رونمایی کرد. به گفته او، این رونمایی در جزیره کیش و با دعوت از تعداد زیادی از عرضه کنندگان محصولات مرتبط با خودرو انجام گرفت و به زودی نسل جدیدی از محصولات نگهداری خودرو به بازار راه پیدا خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه در تولید این محصولات، توجه به اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار گرفته است، افزود: آنچه در راستای تولید این محصولات مورد توجه قرار گرفت، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تولید محصولات بومی با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت است که بر این اساس، مردم با اعتماد بیشتری به برندهای داخلی توجه کنند. او با تاکید بر اینکه با رونمایی از محصولات جدید، تحولی جدید در عرصه محصولات مصرفی مرتبط با خودرو ایجاد می‌شود، ادامه داد: امروز بیش از 10 سال از ورود محصولاتی چون روغن‌موتور موتوسل به بازار ایران می‌گذرد و این شرکت همواره بر تولید محصولات با کیفیت بالا تاکید داشته و امروزه با تکمیل چرخه تولید، مجموعه‌ای پیشرو در این عرصه محسوب می‌شود.

رضا روغنی درباره اهداف و فعالیت‌های موتوسل افزود: این شرکت با تولید و بسته‌بندی روغن‌های موتور خودروهای دیزلی و سواری فعالیت‌های خود را آغاز کرد و امروزه خود را به مجموعه‌ای پیشرو در عرضه محصولاتی کیفی، متناسب با استانداردهای جهانی ارائه‌شده از سوی کمپانی‌های بزرگ خودروسازی جهان تبدیل کرده است که استانداردهای آسیای، آمریکایی و اروپایی دریافت شده دلیل این مدعا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز