خبرگزاری کار ایران

جباری: هیچ علاقه‌ای به ترک تیم الاهلی ندارم

بازیکن ایرانی تیم الاهلی قطر تأکید کرد که آماده بازگشت و بازی کردن در این تیم است.

به گزارش ایلنا، روزنامه الوطن قطر در شماره امروز خود (چهارشنبه) مصاحبه‌ای با مجتبی جباری، بازیکن ایرانی تیم الاهلی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

* چه خبر جدید از مصدومیتت؟

خدا را شکر به مرور زمان احساس بهتری دارم. متخصص مرکز پزشکی فیفا هم پس از بررسی آخرین آزمایش‌ها اطمینان داد که جای نگرانی خاصی نیست و شرایط مطلوبی پس از مصدومیت ایجاد شد. او همچنین تاکید کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانم به بازی بازگردم و چراغ سبز جهت تمرینات اختصاصی نشان داد. پس از پایان مرخصی کوتاه در تهران تمرینات اختصاصی خود را در یک باشگاه خصوصی آغاز کردم و فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر بتوانم به تمرینات گروهی بازگردم.

* چه زمانی آماده بازی خواهی شد؟

فکر می‌کنم به بازی هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر برسم. در این مدت سخت تلاش می‌کنم تا تمرینات فیزیوتراپی را انجام دهم و به همین خاطر می‌توان با اطمینان کامل در تمرینات بدنسازی و فنی شرکت کنم.

* مسئولان باشگاه الاهلی زمان بازگشت تو را جویا شدند؟

مدیران و کادر فنی تیم الاهلی به خوبی این مسئله را می‌دانند و روز به روز آن را مورد بررسی قرار می‌دهند. قطعا پس از بازگشت با سرمربی و مدیر باشگاه صحبت می‌کنم تا به آنها اطمینان دهم که احساس بسیار بهتری پس از مصدومیت دارم و تمرینات گروهی را را از هفته آینده شروع می‌کنم. به احتمال ۹۰ درصد پس از بازی با الخور آماده حضور در میدان خواهم شد.

* رئیس باشگاه الاهلی چطور، او هم تاریخ بازگشت تو را می‌داند؟

روشن است. او به خوبی این مسئله را می‌داند و جلسه‌هایی نیز در این باره با مدیر برنامه‌هایم برگزار کرد. به  او اطمینان داد که مصدومیت من خیلی جدی نبود و آماده بازی پس از پایان دیدارهای هفته جاری لیگ ستارگان قطر خواهم بود.

* اطلاع داری که باشگاه الاهلی با بازیکن جدیدی قرارداد منعقد کرده است؟

بله، این خبر را شنیدم و بازیکن جدید را در تمرینات دیدم. البته باشگاه به من اجازه نداد تا هیچ چیز را در این رابطه بدانم و طبق اطلاعاتی که از مدیر برنامه‌هایم دریافت کردم باشگاه الاهلی این بازیکن جدید را جایگزین بازیکن دیگری کرد.

* پس چگونه باشگاه الاهلی فهرست چهار بازیکن خارجی خود را به خدمت گرفتن اوسکار آرژانتینی تکمیل کرد؟

در این باره اطلاع دقیقی ندارم. مدیر برنامه‌هایم با بن حمد رئیس باشگاه صحبت و تاریخ دقیق بازگشت من به تمرینات گروهی تیم الاهلی را اعلام کرد. او هم گفت که باشگاه سخت به من نیاز دارد، زیرا یکی از بازیکنان کلیدی و مهم این تیم بودم.

* اگر باشگاه الاهلی بخواهد با شما قطع همکاری کند چه کار خواهی کرد؟

باشگاه الاهلی آزاد است هرگونه تصمیمی را درباره من بگیرد. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و ظرف دو هفته آینده آماده بازی خواهم شد. منتظر تصمیم نهایی باشگاه  برای ادامه بازی در الاهلی یا قطع همکاری هستم.

* پیشنهادی از دیگر تیم‌ها دریافت کردی؟

هیچ پیشنهادی دریافت نکردم و هیچ علاقه‌ای هم به ترک تیم الاهلی ندارم. تا پایان فصل با الاهلی قرارداد دارم و ترجیح می‌دهم توانم را برای این تیم که شرایط سختی در لیگ ستارگان دارد بگذارم.

* نظرت درباره نتایج تیم الاهلی چیست؟

چهارمین فصل حضورم در الاهلی را سپری می‌کنم و یکی از بدترین فصل‌های خود را پشت سر می‌گذارم. در فصل‌های گذشته یکی از تیم‌های میانی جدول رده‌بندی بودیم و با دیگر تیم‌ها رقابت داشتیم اما جایگاه واقعی این تیم در فصل جاری لیگ ستارگان قطر این نیست و نتایج بدی رقم خورد.

* تغییر لوکا بوناچیچ در نتایج ضعیف الاهلی تاثیر داشت؟

فکر نمی‌کنم. البته یوسف آدم خوب کار می‌کند و در هشت بازی پایانی فصل قبل لیگ ستارگان قطر هدایت تیم الاهلی را بر عهده داشت. نتایج خوبی هم به دست آورد و مانع سقوط تیم شد.

* فکر می‌کنی الاهلی با کسب نتایج بهتری بتواند از منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان دور شود؟

کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و قطعا می‌توانیم با کمی خوش‌شانسی وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنیم. پیروزی اخیر برابر الوکره انگیزه بازیکنان را برای ارائه نمایش قدرتمندتر در بازی‌های آینده و کسب نتایج مطلوب بیشتر می‌کند.

* در پایان چه صحبتی داری؟

می‌خواهم با الاهلی تا پایان فصل جاری لیگ ستارگان قطر همکاری‌ام را ادامه دهم. البته هنوز مدیران باشگاه زمان کافی برای گرفتن تصمیم نهایی درباره من  را دارند و به آن احترام خواهم گذاشت. امیدوارم الاهلی در هر شرایطی که برای من به وجود می‌آید نتایج خوبی بگیرد و موقعیت خود را بهبود بخشد.

 

کد خبر : ۴۴۹۱۷۷