خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

غایبان جلسه امروز ستاد انتخابات استان تهران توبیخ می‌شوند/امیدواریم انتخاباتی قانون‌مند را در پایتخت رقم بزنیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۷۹۷

استاندار تهران گفت: ما باید انتخاباتی صحیح و درست برگزار کنیم و فرمانداران باید متولی اصلی برگزاری انتخابات باشند و در جلسه مربوط به انتخابات حضور پیدا کنند و کسانی که در جلسه امروز نبوده‌اند باید توبیخ شوند و به آنها تذکر داده شود، زیرا ما با کسی تعارف نداریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین هاشمی در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی اظهار کرد: تجربه انتخابات سال ۹۴ در راستای تعامل میان ستاد انتخابات و نظارت بسیار عالی بود.

او افزود: خداترسی و اجرای قانون و رعایت عدالت در مسیر انتخابات امری ضروری است و اگر ما خلاف قانون عمل کنیم، باید به مردم جواب دهیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تعامل هیات اجرایی و نظارت در انتخابات سال ۹۴ بی‌نظیر بود، گفت: ما هیچ مشکلی در رابطه با معتمدان در انتخابات سال ۹۴ نداشتیم و انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

هاشمی تاکید کرد: باید افرادی را در هیات‌های اجرایی انتخاب کنیم که دیندار باشند و به قانون عمل کنند.

او با اشاره به اینکه ما امانتدار آرای مردم هستیم، گفت: انتخابات باید سالم برگزار شود و با رعایت بی‌طرفی و قانون باید در این عرصه وارد عمل شد.

استاندار تهران با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم حق‌الناس است، افزود: ما باید از سیاست‌های اعمال شده در سال‌های گذشته درس بگیریم و در این دوره نیز آنها را به کار بگیریم البته باید ضعف‌ها را نیز برطرف کنیم.

هاشمی با اشاره به مشکل انتقال شمارش آرا در انتخابات گذشته تاکید کرد: باید این گونه مشکلات را حل کنیم.

او تصریح کرد: مردم ایران ثابت کردند که در همه صحنه‌ها حضور دارند علیرغم اینکه در کشور ما حزب مشخصی وجود ندارد و مردم دارای گرایش سیاسی هستند، اما بدون در نظر گرفتن این موضوع در همه صحنه‌ها مثل انتخابات و راهپیمایی ها حضور دارند.

استاندار تهران گفت: امیدواریم یک روز حزب به معنای واقعی در کشور ما شکل بگیرد.

هاشمی تاکید کرد: این موضوع برای نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار است که همه مسئولان با رای مردم انتخابات می‌شوند و این توانمندی و پختگی قانون اساسی ما را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: ما باید انتخاباتی صحیح و درست برگزار کنیم و فرمانداران باید متولی اصلی برگزاری انتخابات باشند و در جلسه مربوط به انتخابات حضور پیدا کنند و کسانی که در جلسه امروز نبوده‌اند باید توبیخ شوند و به آنها تذکر داده شود، زیرا ما با کسی تعارف نداریم.

استاندار تهران با بیان اینکه بنده علاقمند بودم انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود، خاطرنشان کرد: تجربه سال گذشته در نحوه شمارش آرا به گونه‌ای صورت گرفت که ما کمترین اشتباه را در شمارش آرا داشتیم.

او در خاتمه تاکید کرد: اگر نیت خیر باشد و هدف صیانت از آرای مردم باشد، خداوند نیز همراه ما است، با حضور حداکثری مردم این انقلاب باید بیمه شود. امیدوارم یک انتخابات قانون‌مند را در پایتخت رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز