خبرگزاری کار ایران

در مصاحبه با رادیو ایران؛

رحمانی: ۹۰۰ میلیون از قراردادم را می‌بخشم و می‌روم/ جدایی‌ام به استقلال کمک می‌کند

هافبک تیم استقلال در مصاحبه با رادیو ایران تاکید می کند اگر باشگاه رضایتنامه اش را تا پس فردا صادر نکند دیگر از استقلال جدا نمی شود.

به گزارش ایلنا، او در مصاحبه‌ای طولانی با رادیو ایران درباره اتفاقات اخیر و شرایطش در استقلال صحبت کرد: 

برای فوتبال رویایی آمده بودم 

 نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. با شرایطی که من داشتم نتوانستم نمایشی که باید را داشته باشم. خودم برای یک فوتبال رویایی تر آمده بودم اما متاسفانه نشد. من خیلی آرزو داشتم و همه می دانستند چه شرایطی داشتم ولی متاسفانه نشد.  

هنوز پیشنهادهایم را دارم 

همه می دانند من چقدر برای علی آقا احترام قائل هستم و قلبا ایشان را دوست دارم. همه می دانند من چقدر استقلال را دوست دارم و آمدم به تیم ولی متاسفانه آنطور که باید می شد نشد. همه می دانند من چه پیشنهادهایی داشتم و  هنوز هم پیشنهادهایم را نگه داشته ام.

من زجر کشیدم 

 در  برنامه نود هم لحن علی آقا طوری بود که نه تایید کرد و نه تکذیب در حالی که باید همان شب تکلیف را روشن می کرد. من صحبتی نکردم ولی برای من جالب است که اگر نام من در لیست خروج بود یا نبود چرا یک کلام علی د اآقا تا بعز بازی با نفت حرفی نزد؟ این موضوع باعث شد من زجر بکشم و با وجود این که بهترین تمرین هایم را برای استقلال انجام دادم ولی واقعا اعصابم به هم ریخته بود. از درون ناراحت بودم چون بازیکنی مثل رحمانی با این همه سختی به استقلال آمد اما این همه با نامش بازی شد.

برایم مهم نیست چه کسی می آید

این را نمی دانم ولی می گویم اگر نام من در لیست مازاد نبود چرا اعلام نکردند؟ برای من مهم نیست چه کسی به استقلال می آید چون هرکسی جایگاه خودش را دارد. همین الان هم استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد و رفتن من ربطی به جذب به بازیکن جدید ندارد.

گفتم رضایتم را بدهید 

من روز گذشته به باشگاه استقلال رفتم و با کمال احترام گفتم که رضایت نامه ام را می خواهم. گفتم پولم را می بخشم و می روم هرچند می توانستم تا آخر فصل بمانم و پولم را بگیرم. اینطوری به فوتبال لطمه می خورد و به همین دلیل تصمیم دارم بروم. جدایی ام به استقلال کمک می کند.

میزان قرارداد؟

قرارداد من آپشن ندارد و یک میلیارد و چهارصد میلیون بوده است و 500 میلیون آن را گرفته ام و مابقی را بخشیدم تا بتوانم بروم.

بروند کریی رونالدو را بیاورند 

به هر دلیلی که بود بالاخره نشد و این 15 روز که بازی نبود و با اتفاقاتی که رخ داد تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که از باشگاه جدا شوم و این تنها مسیری بود که پیش روی من قرار گرفت. این تصمیم هم به نفع خودم است و هم به نفع باشگاه؛ حالا هر کس را که می خواهند، بیاورند، کریستیانو رونالدو یا هر کس دیگر؛ همیشه برای علیرضا منصوریان آرزوی موفقیت دارم چون واقعا کارش را خیلی دوست دارد و امیدوارم در کارش موفق باشد. این موضوع را از ته قلبم می گویم و هیچ مشکلی هم با منصوریان ندارم. 

تفکر این است که مشکل منم

او در خصوص اینکه آقای خرمگاه گفته در لیست تیم قرار ندارد گفت: "من خودم با ایشان حرف زدم. او گفت علی آقا مرا می خواهد و از نظر فنی قبول دارد. اما من گفتم الان دیر است و سال جام جهانی است. شک نکنید اگر میخواستم بازی کنم در همین بازی نفت می توانستم بازی کنم. اما این تفکر در من به وجود آمده که شاید مشکل از من است که نمی‌توانیم موفق شویم.  

امشب درباره من جلسه دارند

در این مسیر خانواده من خیلی ناراحت شدند. الان هم چیزی نشده و همه تیم ها بازیکنان خود را می گیرند و من خواسته خود را گفته ام و قرار است فردا در این مورد تصمیم گیری کند. فکر می کنم امشب در مورد من جلسه دارند و امیدوارم زودتر در خصوص من تصمیم بگیرند تا من هم در مورد آینده ام تصمیم بگیرم. الان یک بازی هم از نیم فصل دوم گذشته و امیدوارم من هم بتوانم کار خودم را در تیم دیگری ادامه دهم.

900 میلیونم را می‌بخشم

من روز گذشته هم همین حرف‌ها را زدم.اگر اشتباهی می‌گویم کسی بیاید و بگوید. این خیلی ساده است. من 900 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم اما هیچی نمی‌خواهم و رضایتنامه‌ام را بدهند اما اگر تا فردا ندهند نمی‌روم.

طول بکشد در استقلال می‌مانم

من حرف‌هایم را زده‌ام و می‌گویم اگر طول بکشد نخواهم رفت چون دیگر جایی نیست که بروم. اگر حرفه‌ای به داستان نگاه کنید درست نیست این رفتار را انجام دهند. من با روی خوش آمده‌ام و اکنون هم می‌خواهم بروم و بگذارند بروم کارم را انجام دهم.

امیدوارم روزی برگردم 

من از هواداران تشکر می‌کنم و در فضای مجازی خیلی از من حمایت شد و دوست داشتم بمانم اما می خواهم مرا درک کنند. باید همه چیز را در نظر بگیرند. من تمام تلاشم را کردم تا موفق شوم اما نشد و امیدوارم روزی برگردم و بهتر کار کنم.

کد خبر : ۴۴۸۳۲۱