خبرگزاری کار ایران

بانک مرکزی اعلام کرد:

موسسه کاسپین باید اقدامات لازم را برای رضایت مشتریان انجام دهد

بانک مرکزی درباره تجمع امروز سپرده‌گذاران موسسه کاسپین اعلام کرد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این موسسه موظفند برای رضایت مشتریان اقدام‌های لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه بانک مرکزی آمده است: از آنجا که موسسه اعتباری کاسپین دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی است، بنابراین مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره موسسه حسب موازین قانونی مکلفند در اسرع وقت اقدام‌های مقتضی را برای رضایت مشتریان انجام داده و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

سپرده‌گذاران برای آگاهی از اقدام‌های موسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های 22340397 ‏- 22353052 ‏- 22342878 ‏- 22353374 تماس بگیرند. همچنین تلفن گویای 29954855-021 آماده دریافت نظر و شکایت سپرده‌گذاران است.

کد خبر : ۴۴۸۳۱۱