خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تهران:

آیت الله هاشمی مرد بحران‌های قبل و بعد از انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۲۴۴

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: انقلاب اسلامی همواره شاهد ظهور مردان بزرگی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است و بعد از وی نیز این روند ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش ایلنا از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در آغاز سیصد و بیستمین جلسه شورا با یاد آوری درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری به تجلیل از مقام وی پرداخت و گفت: آیت الله هاشمی مرد طوفان ها و بحران های قبل و بعد از انقلاب بودند، مردی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نیز همواره خدمات شایسته ای به انقلاب و نظام اسلامی ما کرده بودند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد حضور و ظهور مردان بزرگی بوده است که در اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده اند و امیدواریم بعد از آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز این روند ادامه یابد.

چمران همچنین با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم تشییع این شخصیت برجسته انقلاب گفت: مردم قدر شناس نیز با حضور بزرگ خود تجلیلی شایسته از وی به عمل آورند و قدر شناسی خود را نشان دادند، ما نیز همانند همه ی مردم رحلت یار دیرین امام و رهبری را بار دیگر تسلیت می گوییم.

چمران همچنین درگذشت جانسوز فرزند احمد دنیا مالی عضو شورای اسلامی شهر تهران را به وی تسلیت گفت.

وی همچنین به درگذشت دکتر شریعتمداری اشاره داشت و ضمن تسلیت ایشان اظهار داشت: این فقید عالی مقام نیز از شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی کشور بودند که از همان روزهای اغازین انقلاب در شورای عالی فرهنگی انقلاب و کشور آثار برجسته ای را بر جای گذاشتند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز 26 دی ماه روز فرار شاه گفت: 26 دی ماه سال 1357 یاد آور خاطره ای بسیار خوش برای همه ی ملت ایران است که همچنان شیرینی آن در اذهان عموم مردم ما باقی نقش بسته است. روزی که شاه از ایران گریخت و با فرار وی دوره حکومت شاهنشاهی در ایران به پایان رسید .

چمران افزود: فردا 27 دی ماه نیز سالروز شهادت نواب صفوی است که در بیداد گاه شاه به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز