خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران تاکید کرد:

مناسب‌سازی ادارات برای تردد معلولان/خیرین کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۱۵۵

استاندار تهران بر مناسب‌سازی ادارات برای تردد معلولان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، هاشمی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری امور مناسب سازی استان تهران که با حضور جمعی از مسئولان بهزیستی استان و اداره شهری استانداری تهران برگزار شد، در رابطه با مناسب سازی مسیرهای دسترسی معلولان و ناتوانان از اقشار مختلف و اتخاذ تسهیلاتی برای ایمن سازی مسیرهای عبوری این شهروندان تصمیماتی مصوب شد.

استاندار تهران با اشاره به لزوم حضور مسئولان بهزیستی در امور مناسب سازی در جلسات شورای اداری و جلسات با فرمانداران گفت: اقدامات مناسب سازی کار عمرانی و در اختیارات شهرداری است و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری می کند.

وی با تاکید لزوم امکان دسترسی آسان افراد معلول و ناتوان در ورودی ادارات، افزود: دستورالعمل قابل اجرایی برای شهرداران برای اعمال تصمیمات مناسب سازی اتخاذ شود.

هاشمی گفت: کشورهای پیشرفته صنعتی توجه زیادی به افراد معلول دارند و در این مسیر پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به منابع دولتی باید تصمیمات مهمی در مناسب سازی ها اعمال شود تصریح کرد: خیرین می توانند در این موضوعات نیز وارد شوند و با این اقدامات خدمت رسانی آسان تر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز