خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش وپرورش قشم خبرداد:

حضور 1600 دانش‌آموز در دوره اول مسابقات مدارس قشم

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۱۵۲

مدیر آموزش وپرورش قشم از حضور بیش از 1600 دانش آموز قشمی در چهار رشته والیبال، بدمینتون و فوتسال در مرحله اول مسابقات مدارس قشم خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قشم، بهرام پوراشرف، سلامت جسمی دانش‌آموزان و ایجاد نشاط در مدارس را مهم عنوان کرد و افزود: اگر به دنبال جامعه ای سالم، شاداب و بدور از بیماری های روحی و افسردگی هستیم، خاستگاه آن جدی گرفتن ورزش در مدارس است.

وی با بیان اینکه مسابقات دوره اول در سه رشته والیبال و بدمینتون مدارس دختر و پسر و همچنین مسابقات فوتبال پسران برگزار شده است، اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری و با پیگیری حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی، بیش از یک هزار و 600 دانش‌آموز در دوره اول مسابقات دانش‌آموزی مدارس در هر سه مقطع حضور داشته اند.

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطر نشان کرد: دوره دوم مسابقات ورزشی مدرسه قهرمان در 30 دی با برگزاری مسابقات شنای دختران در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آغاز می گردد و در همین راستا، مسابقات شنای مدارس پسر شهرستان قشم از هفت بهمن ماه شروع خواهد شد.

پو اشرف از برگزاری مسابقات هندبال و بسکتبال این جزیره در بهمن ماه سال جاری خبر داد و افزود: مسابقات هندبال مدارس پسرانه مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان قشم از دوم بهمن ماه 95 آغاز خواهد شد.

وی گفت: مسابقات بسکتبال دختران مدارس قشم از نهم بهمن ماه آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد یافت و مدارس قهرمان به عنوان نماینده جزیره قشم به مسابقات مرحله استانی اعزام می شود.

مدیر آموزش و پرورش قشم با اشاره به ارتقاء داوری و توانمندسازی بیشتر معلمان تربیت بدنی آموزش وپرورش قشم، خاطرنشان کرد: یک دوره ضمن خدمت رشته هندبال در تاریخ 29 دی ماه و کارگاه داوری مسابقات بسکتبال در سوم بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد. 

پور اشرف در پایان یادآور شد: مسابقات آمادگی جسمانی خانم های فرهنگی و مسابقات ورزشی دیگر در دهه فجر با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و بهبود و ارتقاء سلامت معلمان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای آگاهی از چگونگی ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به حوزه تربیت بدنی آموزش وپرورش قشم مراجعه کنند.

انتهای پیام/
میثم میرزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز