خبرگزاری کار ایران

"فرشته مرگ" سراغ هنرمندان رفت

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۱۳۱

شامگاه شنبه بیست و پنجم دی ماه 1395 نمایش "فرشته مرگ" به کارگردانی "مسعود رایگان" اجرایی ویژه هنرمندان داشت.

به گزارش ایلنا؛ شامگاه شنبه بیست و پنجم دی ماه 1395 نمایش «فرشته مرگ» به کارگردانی مسعود رایگان اجرایی ویژه هنرمندان داشت. در این اجرای ویژه، هنرمندان و چهره‌هایی همچون علیرضا شجاع نوری، شهرام گیل آبادی، امیرحسن چهلتن، حمیدرضا صدر، سیروس الوند، وحید موسائیان، فریندخت زاهدی، امید روحانی، لادن مستوفی، شاهد احمدلو، ساراخوئینی‌ها، تینو صالحی، میلانیک‌آبادی، لیلا بلوکات، کمند امیرسلیمانی و رضا بابک حضور داشتند.

این نمایش با بازی نسیم ادبی و توماج دانش بهزادی از روز جمعه10 دی ماه هر شب ساعت 19:30 در تالار حافظ روی صحنه رفته و داستان مردی است که با ازدست‌دادن وطنش، بسیار بی‌رحم شده و زنی که با ترک‌شدن از سوی همسرش و نبودن عشق، ماحصل آن را که یک فرزند پسر است در رودخانه غرق می‌کند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: نویسنده: عادل حکیم، میاتورن کویست، مترجم و کارگردان: مسعود رایگان، بازیگران: نسیم ادبی و توماج دانش بهزادی.

مشاور کارگردان: رویا تیموریان،طراح و مهندسی صدا: آیدین الفت،طراحی نور و نورپردازی: کیوان معتمدی، طراح گریم: امید گل‌زاده، طراح حرکت: مصطفی شب‌خوان، مجری طرح: محرم براتی، ساخت تیزر و عکاس: رامتین فیروزیان، دستیار کارگردان: کاملیا غزلی، مترجم فارسی به زبان انگلیسی: بهاره رامین‌راد، ساخت دکور: محمدحسین نفری‌آزاد، روابط عمومی: امیر قالیچی، مشاور رسانه‌ای: مریم رودبارانی، طراح پوستر و بروشور: رامتین فیروزیان، بهنام براتی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز