خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

رونمایی از دو اتومبیل جدید ایران خودرو

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۱۱۸

صبح امروز در برنامه‌ای ویژه از دو خودروی جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پژوه 207 A صندوق‌دار و دنا پلاس محصولاتی بودند که امروز در حضور خبرنگاران و عکاسان از آنها رونمایی شد.

کیوان زرگران، مدیر این پروژه در خصوص علت طراحی مجدد این خودروها گفت: با توجه به اینکه ما در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل هستیم و این شعار سرلوحه مجموعه ایران خودرو است تصمیم گرفتیم با توجه به نیاز مشتریان و بازخوردهایی که از مدل‌های قبلی این خودروها داشتیم بر پایه استفاده حداکثری از قطعات داخلی این خودروها را به تولید انبوه برسانیم.

وی ادامه داد: در تحقیقاتی که توسط ایران خودرو انجام گرفت به این نتیجه رسیدیم که کلاس C و صندوق دار بودن خودروها در بین خانواده‌ها طرفدار زیادی دارد و بر همین اساس تصمیم گرفتیم این تغییر را در خودروی 207 ایجاد کنیم.

زرگران تصریح کرد: تغییرات دیگری نیز در راستای درخواست مشتریان صورت گرفت که سبب شد 40 قطعه جدید در خودروی پژو 207 A استفاده شود که از این تعداد 37 قطعه از شرکت‌های داخلی و سه قطعه از شرکت‌های خارجی است و تصمیم داریم تا آن سه قطعه خارجی را نیز با قطعه سازان داخلی تولید کنیم.

مدیر این پروژه تصریح کرد: قطعات بدنه، چراغ‌های عقب جدید، دوربین دید عقب و آینه‌های تاشو از دیگر تغییراتی است که در این خودرو ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: زمان‌بندی ساخت خودرو و دیگر موارد قطعه‌سازی مطابق با استانداردهای خودروسازان مطرح دنیا بوده است و امیدواریم این خودرو در نیمه اول شهریور ماه به بازار عرضه شود. مطابق تحقیقاتی که توسط گروه بازاریابی ایران خودرو صورت گرفته مطمئن هستیم که یکی از محصولات پرفروش ما خواهد بود. با توجه به این که هماهنگی‌های لازم با قطعه‌سازان و واحد تامین قطعات ایران خودرو صورت گرفته تولید انبوه این خودرو از اسفندماه آغاز خواهد شد.

دنا پلاس

زرگران در خصوص دیگر خودرویی که امروز رونمایی شد، گفت: از زمان عرضه خودروی دنا به بازار شاهد استقبال خوبی از این خودرو بودیم و جزو خودروهای پرفروش ایران خودرو است. بر همین اساس تصمیم گرفتیم که با تغییراتی در این خودرو به خواسته مشتریان احترام بگذاریم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین تغییری که در این محصول صورت گرفته ارتقای استانداردهای ایمنی بوده است که توسط دو موسسه معتبر اکف و ایکسپوسینانتال آلمان صورت گرفته است. افزایش تعداد ایربگ‌های جانبی و نصب سان‌روف (سقف شیشه‌ای) مهم‌ترین تغییراتی است که در این خودرو صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: آبشن ساندروف یکی از ویژگی‌هایی است که مردم آن را دوست دارند و خودروهایی که از این آپشن برخوردار باشند طرفداران بیشتری دارند. در این خودرو 85 قطعه جدید به کار برده شده و با توجه به نگاه صادراتی که ما برای دنا پلاس داشتیم تمام استانداردهای لازم را از مراکز معتبر اروپایی اخذ کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در صنعتی‌سازی قطعات جدید این خودرو علاوه بر شرکت‌های داخلی ، یک شرکت از کره جنوبی با ما همکاری داشت و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم تا آخر امسال این خودرو وارد بازار شود. از دیگر تغییراتی که در دنا پلاس به وجود آمده سیستم صوتی جدید و دوربین عقب است که بر اساس درخواست مشتریان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز