خبرگزاری کار ایران

«زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی» در صدر فروش کتابشهر ایران

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۰۹۱

کتاب «زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی» در کتابشهرهای ایران با استقبال علاقمندان کتاب روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، شعبات مختلف کتابشهر ایران همزمان با ایام رحلت یار دیرین امام و رهبری، با برپایی ویترینی کتاب «زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» و  «زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای از ۱۳۱۸ تاکنون» را به صورت ویژه عرضه می‌کنند.

عرضه کتاب «زندگی و زمانه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی» در کتابشهرهای ایران با استقبال علاقمندان کتاب روبرو شده است.

کتاب «روایتی از زندگی و زمانه آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی» پس از کتاب «زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای از ۱۳۱۸ تاکنون» به قلم جعفر شیرعلی‌نیا از سوی انتشارات سایان منتشر شده و در ادامه پروژه شخصیت‌های جمهوری اسلامی است که ظاهرا ادامه‌دار خواهد بود.

این کتاب تاریخ هشتاد سال زندگی پرفراز و نشیب و انقلابی آیت الله هاشمی رفسنجانی را دستمایه بازآفرینی قرار داده و این اثر یک دائره المعارف تاریخی و سیاسی برای بیان زندگانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

این اثر در سه بخش تدوین شده است نخست زندگی و زمانه امام راحل، دوم زندگی و زمانه مقام معظم رهبری و سوم زندگی و زمانه آیت¬الله هاشمی رفسنجانی است.

این کتاب شامل ۱۷۰۰ تصویر به همراه ۵۰ هزار کلمه توضیحات در کنار عکس ها و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار اطلاع تاریخی در متن خود دارد. این کتاب تاریخ هشتاد سال زندگی پرفراز و نشیب و انقلابی آیت الله هاشمی رفسنجانی را دستمایه بازآفرینی قرار داده و یک دائره المعارف تاریخی و سیاسی برای بیان زندگانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

از این پژوهشگر پیش از این «دایره‌المعارف مصور امام خمینی(ره)»، «زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای از ۱۳۱۸ تا کنون»، «دایره‌المعارف مصور جنگ ایران و عراق» توسط انتشارات سایان منتشر شده است.

شهروندان می¬توانند با مراجعه به ۴۲ شعبات مختلف کتابشهر ایران در ۲۳ نقطه از کشور این کتاب، سایر کتب موجود درباره زندگی و آثار یار دیرین امام و رهبری و همچنین کتاب زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای از ۱۳۱۸ تا کنون» را با تخفیف خریداری کنند.  

چاپ اول این کتاب ۱۶۰ هزار تومان قیمت گذاری است که با تخفیف در فروشگاه‌های کتابشهر عرضه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز