خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نام هاشمی در کشور جاوید خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۳۵۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: افرادی نظیر آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی ، از سیاست‌ مدارانی است که آبروی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم ارتحال آیت ‌الله اکبر هاشمی ‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در مصلای نماز جمعه مرکز مازندران برگزار شد، ضمن عرض تسلیت اظهار داشت: حضور باشکوه مردم  شریف انقلابی ایران اسلامی در تشییع باشکوه آیت‌الله ‌هاشمی‌ رفسنجانی  جای قدرانی دارد .
  وی افزود: بعد از تشییع جنازه امام راحل پر جمعیت‌ ترین مراسم حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی بود این مشارکت نشان از قدردانی مردم از مسؤولان خدمت‌گذار دارد.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم با وجود تمام تهمت‌ها خدمت‌ گذاران خود را می‌شناسند، گفت: برگزاری مراسم یادبود و ترحیم آیت‌ الله هاشمی‌ رفسنجانی که از سوی دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه، استانداری و دانشگاه آزاد برگزار شد کمترین اقدام بود که در مازندران برگزار شده است.
وی با بیان اینکه افرادی نظیر آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی ، از سیاست‌ مدارانی است که آبروی انقلاب اسلامی هستند، افزود:همانطور که حیات قانون است مرگ هم قانون الهی است که همه آنرا طی می کنیم بنابراین  محل گذر است باید توشه آخرت را ذخیره کنیم.
آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه حیات قانون الهی است، مرگ هم از این قانون تبعیت می‌کند، گفت: مرگ دارای سه رنگ سفید، سیاه و سرخ است و لازم است همه ما دارای مرگ سفید و آبرومندانه از دنیا برویم.
وی با بیان اینکه اینگونه مراسم اقتضا می‌کند همه مسؤولان متوجه خود در عرصه خدمت‌ گذاری باشند، گفت: فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد لازم است پاسخگوی دورانی باشیم که انجام وظیفه کردیم.
آیت الله طبرسی به ویژگی اخلاقی و فعالیت انقلابی آیت‌الله هاشمی ‌رفسنجانی اشاره کرد و افزود: ایشان شخصیتی دینی، روحانی، حوزوی، فرهنگی و دانشگاهی داشتند.
وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی 37 سال در کار کلیدی کشور تصمیم گیر و حق نطر داشتند، ادامه داد: زمانی امام راحل در راه قیام و نهضت انقلاب اسلامی گام برداشتند مرحوم هاشمی‌رفسنجانی و رهبری با امام راحل همراه بوده و از پیروی و حمایت می کردند .
نماینده ولی‌فقیه در مازندران مرحوم هاشمی ‌رفسنجانی را روحانی متعبد در فرهنگ دینی دانست و گفت: ایشان شخصیتی علمی، حوزوی، قرآنی داشته و در امور فرهنگی و دانشگاهی مشارکت داشتند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه نام هاشمی در بود و نبود کشور جاوید خواهد ماند نقش وی را در دوران انقلاب و جاهای حساس و پیچ های خطرناک مهم دانست گفت: ایشان همواره یاور رهبری نیز بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز