خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

درباره جایگزینی ریاست هیات‌امنای دانشگاه‌آزاد فعلا صحبتی نشده/ تاکید آیت‌الله بر توسعه و تقویت دانشگاه

سخنگوی دانشگاه آزاد درباره اینکه چه کسی ریاست هیئت امنای این دانشگاه را بعد از آیت الله هاشمی رفسنجانی بر عهده خواهد گرفت، گفت: فعلا در این زمینه صحبتی نشده است.

مجتبی علوی فاضل؛ سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که بعد از فوت آیت‌الله هاشمی چه کسی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد می‌شود و آیا نام بردن از سید حسن خمینی به عنوان رئیس جدید این هیئت امنا صحت دارد، گفت: اکنون عزادار هستیم و اصلا شرایط مناسبی نیست که بخواهیم در این رابطه صحبت کنیم. واقعیت این است که در این زمینه صحبتی نشده و وقت مناسبی هم برای این بحث‌ها نیست.

علوی فاضل ادامه داد: دانشگاه آزاد میراث جاودانه امام راحل (ره) و آیت‌الله هاشمی و یک ابتکار بی‌نظیر بوده است و ایشان همیشه توصیه داشتند که دانشگاه باید تقویت شود و ما حتما به توصیه ایشان عمل خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است. ایشان سرمایه انقلاب و متعلق به همه دوران‌هاست و با رفتن‌شان دوستداران و علاقه‌مندان داغدار شدند. آیت‌الله در کنار امام و رهبری راهی را شروع کردند که این راه یک راه مقدس مبتنی بر اسلام و تکیه بر مردم بوده است و راهی که متکی بر مردم باشد، هیچ‌گاه از بین نمی‌رود.

علوی فاضل با اشاره به اینکه راه آیت‌الله هاشمی را ادامه خواهیم داد، گفت: نبود ایشان یک ضایعه و ثلمه‌ای است که بر انقلاب وارد شده است. آیت‌الله هاشمی فردی در طراز جهانی بودند و واقعا توانستند در سال‌های سخت کمک کنند و انقلاب را از پیچ‌های خطرناک عبور دهند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله متعلق به انقلاب است و متعلق به هیج حزب، جناح و گروهی نیست، گفت: هر کسی اگر به ایشان ظلم کرد در واقع به خودش ظلم کرده است.

کد خبر : ۴۴۷۲۸۴