خبرگزاری کار ایران

ضرب و جرح محیط‌بانان مراکان خوی توسط شکارچیان متخلف

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۱۷۸

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی از ضرب و جرح محیط‌بانان مراکان توسط شکارچیان متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا، جبرائیل قلی‌پور در این‌باره گفت: نیروهای یگان محیط زیست منطقه حفاظت شده مراکان مستقر در سرمحیط بانی دودای حین گشت‌شبانه به یک خودروی نیسان وانت مشکوک شده و به راننده آن دستور ایست دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوی گفت: محیط بانان پس از توقف نیسان به بازرسی از خودرو مشغول شده و از یک کیسه بزرگ لاشه و اجزای بدن دو کل و یک بز وحشی را خارج کردند.

قلی‌پور اظهارداشت: در این هنگام سه نفر از نیسان پیاده شده و با محیط بانان درگیر شدند. شکارچیان متخلف حاضر به تحویل اسلحه‌های خود به مأموران نشده، با چوب و چماق به ضرب و شتم محیط بانان و تخریب خودروی آنان پرداخته و سپس از محل متواری شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خوی ادامه داد: در این حادثه محیط‌بان رامین رضاپور از ناحیه سر و صورت دچار جراحات جدی شده و خودروی سازمانی محیط زیست نیز به شدت آسیب دید.

قلی‌پور گفت: ماموران شکارچیان را که از متخلفان سابقه‌دار منطقه هستند شناسایی کرده‌اند، بنابراین پس از این حادثه با شکایت اداره محیط زیست خوی پرونده‌ای در این‌باره در مراجع قضایی تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز