خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

تجمع کارگران شهرداری کوزران مقابل ساختمان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۷۲۲

گروهی از کارگران شهرداری شهر کوزران در استان کرمانشاه، صبح امروز در اعتراض به چند ماه از معوقات مزدی خود دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری شهر تجمع کرده‌ا‌ند.

یکی از منابع خبری ایلنا در شهرداری کوزران گفت: این کارگران  که در واحدهای خدماتی وفضای سبز شهرداری کوزران بصورت قراردادی  مشغول کارند صبح امروز (۲۱ دی ماه) در اعتراض به معوقات مزدی خود به نشانه اعتراض مقابل ساختمان شهرداری تجمع کرده‌اند.

براساس این گزارش، حدود۴۵ نفر از کارگران شهر کوزران که در طی دست‌کم پنج ماه گذشته دستمزد آنان پرداخت نشده است؛ می‌گویند با تغییر شهردار که از تقریبا دو ماه گذشته انجام شده؛ بازهم ما با مشکلات معیشتی ناشی از عدم دریافت مزد مواجهیم.

طبق اظهارات آنان، بی‌توجهی مسئولان شهرداری و شورای شهر کوزران به پرداخت مطالبات آن‌ها باعث شده سال گذشته نیز حدود ۴ ماه از حق بیمه آنان به تامین اجتماعی واریز نشود.

همچنین به نقل از کارگران خدماتی شهر داری کوزران گفته می‌شود بی‌توجه‌ای به پرداخت مطالبات آن‌ها، باعث شده است تا از لحاظ معیشتی دچار مشکلات زیادی شوند.

در همین رابطه سه نفر از اعضای شورای شهر کوزاران که صبح امروز در اجتماع صنفی کارگران شهرداری حاضر شده بودند مشکل کارگران شهرداری کوزران را تامین منابع مالی اعلام کرده وقول پی گیری مطالبات مزدی وبیمه‌ای آنان را داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز