خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

انتخابات استانی مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۰۷۰

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری انتخابات مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، محبوب محمودزاده در این خصوص گفت: مجمع ملی جوانان با هدف تقویت هویت اسلامی – ایرانی با توجه به حضور جوانان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی، توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن های جوانان، مشارکت در فرایند تصمیم سازی در حوزه های مرتبط با جوانان در استان و افزایش تأثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی بر اساس آیین نامه ابلاغی وزارتی شکل می‌گیرد که یکی از اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید است.
 
وی افزود: بر اساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان مجموعه اقداماتی پیش از برگزاری انتخابات استانی مجمع ملی جوانان صورت می پذیرد که اولین گام آن تعیین رئیس و اعضاء ستاد انتخابات استان است.
 
محمودزاده گفت: برگزاری اولین جلسه ستاد انتخابات، معرفی بازرسان ستاد مرکزی، تعیین مسئولان ستادهای انتخاباتی استانی، برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان ها، اعلام فراخوان و ثبت نام سمن ها فرایندهای ابلاغی تا قبل از برگزاری انتخابات است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان و نائب رئیس ستاد انتخابات و مجری انتخابات مجمع استانی سمن ها در آذربایجان غربی در ادامه گفت: پس از برگزاری انتخابات و بررسی و تأیید نتایج آن در ستاد، اعتبارنامه اعضاء مجمع استان صادر خواهد گردید و سپس نخستین جلسه مجمع با حضور اعضاء با دستور کار انتخاب هیأت رئیسه و انتخاب نمایندگان استان در مجمع ملی برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: اعضاء ستادهای استانی انتخابات شامل: مدیرکل ورزش و جوانان بعنوان رئیس ستاد، معاون فرهنگی و امور جوانان بعنوان نائب‌رئیس و مجری انتخابات، یک نفر از کارشناسان حوزه جوانان به انتخاب مدیرکل، نماینده ستاد مرکزی انتخابات، نماینده استانداری، مسئول حراست و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و دو نفر از نمایندگان سمن ها به انتخاب مدیرکل هستند که در فرآیند انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
محمودزاده در خاتمه گفت: زمان برگزاری انتخابات و فرایند زمانی آن بزودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز