خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

جونز همچنان ناراحت/ ابراهیمی و افشین غایب بودند

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بی‌تردید مهمترین نکته تمرین امروز استقلال بازگشت کاوه رضایی به تمرینات بود، بازیکنی که گفته می‌شود به دلیل نارضایتی از شرایط قراردادش در تمرین سه روز گذشته این تیم غایب بود اما امروز با حضور در محل تمرین به شایعاتی که در مورد جدایی‌اش وجود داشت پایان داد.

آرش افشین که با تصمیم باشگاه استقلال در لیست خروج گرفته است امروز در تمرین آبی‌ها  غایب بود و قرار است امشب رضایتنامه خود را دریافت کند.

بازیکنان استقلال مثل روزهای گذشته در ابتدای تمرین با تنیس فوتبال، دویدن دور زمین و کارهای کششی بدن‌های خود را گرم کردند و بعد از آن آماده شرکت در تمرینات گروهی شدند.

بخش اول تمرینات استقلال به فوتبال گل کوچک اختصاص داشت که در این آیتم منصوریان بازیکنان تیمش را به سه گروه تقسیم کرد که آنها با هم بازی برنده به جا انجام دادند. روزبه چشمی که به تازگی دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است، امروز به عنوان بازیکن آزاد به بازیکنان دو تیمی که فوتبال گل کوچک بازی می‌کردند کمک می‌کرد.

استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی استقلال به مانند روزهای گذشته در محل تمرین حضور داشت، اما باز هم در گوشه‌ای تنها نظاره‌گر تمرین بود. او به علت عدم دریافت مطالباتش و همچنین اینکه قرار بود در جشن سال نو میلادی کنار خانواده‌اش باشد، قهر کرده و کار خود را انجام نمی‌دهد. قرار شده که بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه در خصوص مشکلات این مربی صحبت کند.

در بخش بعدی تمرین بازیکنان استقلال فوتبال درون تیمی بازی کردند که در این آیتم شاگردان علیرضا منصوریان انگیزه بسیار بالایی داشتند که این موضوع باعث تشویق سرمربی آبی‌ها شد. 

وزش شدید باد در هوای تهران باعث شد استقلالی‌ها امروز در هوایی پاکیزه تمرینات خود را پیگیری کنند. 

سرمربی استقلال مثل روزهای گذشته امروز هم با جدیت کامل تمرین آبی‌پوشان را زیرنظر گرفت.

کد خبر : ۴۴۴۰۱۷