خبرگزاری کار ایران

در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد خرم آباد؛

نمایشگاه تخصصی کتاب و نرم افزارهای قرآنی در خرم آباد گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۰۰۵

دومین نمایشگاه تخصصی کتاب و نرم افزارهای قرآنی و معارف اسلامی روز دوشنبه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، در آیین افتتاح این نمایشگاه سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار لرستان و برخی از مسئولان استان حضور داشتند.

 سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار لرستان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: قرآن، راهنمای زندگی انسان ها در همه موارد است. 

حبیب الله خجسته پور افزود: قرآن نقشه و برنامه راه است و همواره باید به عنوان بهترین و جامع‌ترین منبع در امور مختلف استفاده شود. 

وی عمل به قران و تفکر در این کتاب آسمانی را بسیار مهم دانست و گفت: جهت ترویج فرهنگ قرآن نیازمند ابزارهای مختلف مانند کتاب، تولید رسانه دیجیتال و استفاده از هنر هنرمندان هستیم.

 این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته قرآن و عترت که از 14 تا 20 دی برگزار می شود برای استفاده علاقه مندان به امور قرانی و معارف اسلامی دایر شده است.

محصولات این نمایشگاه تا 25دی ماه جاری و با تخفیف 30 تا40 درصد عرضه می شود.

همچنین در  بخش تخصصی کودک و نوجوان در این نمایشگاه  پنج هزار عنوان کتاب و نرم افزار با نشر جدید در این بخش به علاقه مندان ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز