خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری گرگان تاکید کرد:

جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در گرگان

معاون عمرانی استانداری گرگان گفت: جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در شهر و روستا بخصوص در حریم رودخانه‌های این استان لازم وضروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، سومین جلسه کمیته اجرای احکام و جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان گرگان با حضور "ابراهیم دشتیان"معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان برگزار شد .

دشتیان در این جلسه به ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت:‌جلوگیری از ساخت و ساز در شهر و روستا بخصوص در حریم رودخانه‌ها لازم و ضروری است .
 
وی بر لزوم برنامه‌ریزی در این مهم اشاره کرد و خواستار لزوم برنامه‌ریزی فراغت مردم در جهت جلوگیری از ساخت و ساز در روستایی نظیر زیارت شد و از متولیان خواست از هرگونه احداث تحت عنوان خانه باغ از ابتدای عملیات گزارش و برخورد کنند.

دشتیان افزود: هرگونه اطلاع رسانی در زمینه ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها به عهده دهیاران است که نیاز دارد از ابتدای امر بصورت مکتوب گزارشات به کمیسیون ماده 99 ارسال تا احکام بموقع ابلاغ و اجرایی شود.

دشتیان گفت: بعنوان پایلوت کمیته‌ای فرعی ذیل این کمیته با مسئولیت شهرداری گرگان و سازمان میراث فرهنگی بهمراه اعضاء ذیربط در جهت مطالعه و سنجش نقاط گردشگری ، توریستی شهری – روستائی تا از روند ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای پرتراکم ( مثل زیارت ) جلوگیری شود.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی‌فرمانداری در ادامه با توجه به تحولات سیاسی واجتماعی کشور(انتخابات) در ماه‌های آینده اشاره کرد و خواستار مدیریت کاهش تبعات اجتماعی همچون گذشته شد .

کد خبر : ۴۴۳۹۴۶