خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب گیلان؛

قائم مقام و معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۸۸۰

با حکم مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب گیلان، قائم مقام و معاون مهندسی و توسعه آبفای گیلان منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینی رئیس هیأت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه معاونت مهندسی و توسعه این شرکت با تبریک سالگرد تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب اظهارکرد: امروزه کار در شرکت آب و فاضلاب تخصصی‌تر شده و همکاری و هم افزایی بیشتر از گذشته باید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به توان تخصصی کارکنان آبفای گیلان افزود: انتظار من از کارکنان شرکت همکاری بیشتر و در کنارهم بودن بیشتر است برای اینکه بتوانیم رسالت خود را در شرکت به بهترین شکل ممکن به انجام رسانیم.

حسینی با معرفی نیزه باز به عنوان قائم مقام شرکت و غیاثی به عنوان معاون مهندسی و توسعه شرکت اظهار امیدواری کرد: شرکت هم در زمینه پروژه‌های اجرایی و هم در سایر زمینه‌ها با سرعت بیشتر به کارهای خود ادامه دهد.

 نیزه باز به عنوان معاون سابق مهندسی و توسعه و قائم مقام فعلی شرکت سخنانی ارائه نمود و در پایان  غیاثی  به عنوان معاونت مهندسی و توسعه جدید شرکت هم با آرزوی توفیق روزافزون برای همه همکاران خود در این حوزه با توجه به توان و انرژی معاونت مهندسی و توسعه آبفای گیلان اظهار آمادگی این معاونت را برای شتاب بخشی به بخش های مربوط اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز