خبرگزاری کار ایران

کشته شدن 13 نفر در تصادف یک دستگاه اتوبوس+ عکس

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۰۴۲

پیراپزشکان و آتش‌نشانانی که به محل تصادف اتوبوس رفته بودند، با اجساد پراکنده کشته‌شدگان بر سطح بزرگراه مواجه شدند.

به گزارش ایلنا، 13 نفر از جمله راننده و 4 کودک در صحنه تصادف کشته شده بودند و از 43 مجروح این حادثه نیز 8 نفر در شرایط بحرانی به سر می‌بردند که به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان «ای آر 24» گفت: «پیراپزشکان، جسد چندین نفر را که هنگام تصادف از اتوبوس به بیرون پرت شده بودند، بر سطح جاده مشاهده کردند. چند نفر هم در داخل اتوبوس واژگون شده گیر کرده بودند. پیراپزشکان و آتش‌نشانان، مصدومان بدحال را بعد از ساعت 5 از اتوبوس بیرون کشیدند. تعدادی از مسافران طوری در اتوبوس گیر کرده بودند که برای نجات آنها، ابزارآلات خاصی مورد نیاز بود.»

این اتوبوس که به شرکت «حمل و نقل دی اِم جِی» از «ژوهانسبورگ» تعلق داشت، به سمت «کیپ تاون» در حرکت بود.

سخنگوی سازمان «ای آر 24» اضافه کرد: «زمانی که پیراپزشکان به صحنه تصادف رسیدند، 31 تن از مصدومان به مراکز درمانی اطراف منتقل شده بودند، اما همچنان 21 نفر با انواع مصدومیت‌ها در صحنه حضور داشتند.»

یکی از پرستاران بیمارستانی که مصدومین به آنجا منتقل شده بودند، گفت: «به دنبال تصادف وحشتناک اتوبوس، شب شلوغی را پشت سر گذاشتیم. ما برای مصدومینی که همچنان در وضعیت بحرانی به سر می‌برند دعا می‌کنیم.» او همچنین از عملکرد گروه نجات تقدیر کرد و اظهار داشت که عبور از ترافیک آن ناحیه دو ساعت طول کشیده است.

آقای «کنی آفریکا»، رئیس پلیس ایالتی، گفت: «ما به خسته بودن راننده مشکوک هستیم. تنها یک خودرو در این تصادف نقش داشته و ما فکر می‌کنیم علت تصادف، خستگی بوده است. این مشکل در این ناحیه رواج دارد و رانندگان پشت فرمان خسته می‌شوند. تصادف مهم دیگری هم در شهر «وردنبورگ» رخ داده که منجر به فوت راننده و مسافر آن شده است. بنابراین تعداد کشته‌شدگان حوادث رانندگی در این هفته به 15 تن رسیده است.»

سخنگوی «مؤسسه مدیریت ترافیک جاده‌‌ای» از اعزام یک تیم تحقیق شامل دو بازرس به کیپ‌تاون برای بررسی و تشخیص علت تصادف تا دو هفته آینده خبر داد.

کشته شدن 13 نفر در تصادف یک دستگاه اتوبوس+ عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز