خبرگزاری کار ایران

ستاره سینمای ایران روی فرم نبود

مصاحبه عادل فردوسی‌پور با شهاب حسینی برخلاف تبلیغات فراوانی که روی آن شد، به هیچ وجه چنگی به دل نزد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبر ورزشی «نوع مصاحبه طوری بود که بیشتر از آن که مخاطب جذب شود خود عادل جذب شد. او آشکارا تحت تأثیر شخصیت شهاب حسینی قرار گرفته بود. نوع سؤالات اصلاً‌ خوب نبود و مصاحبه ریتم خاصی هم نداشت. عادل هنگام مصاحبه مدام می‌جنبید و نتوانست مصاحبه را آن طور که باید و شاید درآورد.

عادل فردوسی‌پور معمولاً مصاحبه با چهره‌های سرشناس فوتبال را خوب درمی‌آورد و مخاطب از تماشای مصاحبه‌های فوتبالی او سیراب می‌شود اما این قاعده در مورد مصاحبه شهاب حسینی رعایت نشد و عادل نتوانست حرف دندان‌گیری از او دربیاورد.

این که او پرسید بین مسی و رونالدو کدام را ترجیح می‌دهی را هر کسی می‌توانست بپرسد. از عادل انتظار می‌رفت کمی تخصصی‌تر از شهاب حسینی سؤال بپرسد و حداقل به خاطرات شیرین فوتبالی او ورود کند اما این کار هم انجام نشد.

در قسمتی از مصاحبه عادل ناگهان بدون دلیل خاصی از ارتفاع برج میلاد گفت و این که اگر آدم از آن بالا بپرد پایین خیلی وحشتناک است. مخاطب اما متوجه نشد این ماجرا چه ربطی به شهاب حسینی دارد و چرا او باید شاهد این بی‌مزه‌بازی بی‌موقع عادل باشد؟

مصاحبه فردوسی‌پور با حسینی در یک کلام ریتم مناسب نداشت و به قول معروف نگرفت؛ به طوری که اگر کسی این مصاحبه را ندیده باشد هم چیزی را از دست نداده است.

دوشنبه‌شب انگار نه ستاره سینمای ایران روی فرم بود و نه بهترین مجری ورزشی تلویزیون.»

کد خبر : ۴۴۰۳۵۲