خبرگزاری کار ایران

محمدیان: حضورم در وزارت ورزش منع قانونی ندارد

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: با طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم برای این سمت انتخاب شده‌ام.

به گزارش ایلنا و به  نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان با تقدیر از زحمات رباب شهریان اظهار داشت: او یکی از مدیران و کارشناسان خبره و دلسوز ورزش  ایران است که بسیار مدبرانه و حرفه‌ای فعالیت‌های ورزش  زنان ایران را رشد و توسعه داد و بنده از زحمات و تلاش‌های او تشکر می‌کنم و ان‌شاالله ورزش زنان ایران همچنان از مشاوره‌های او بهره‌مند باشد.

وی درباره برنامه‌های خود برای ورزش  بانوان در دوره جدید وزارت سلطانی‌فر گفت: وزیر از من خواست ورزش زنان در حد شعار باقی نماند و برنامه‌های عملیاتی و میدانی برای جهش و تعالی در ورزش  زنان نیاز داریم، خصوصا بر حضور فرهنگی و شرعی دختران ورزش کار ما در میادین بین‌المللی تاکید داشت.

معاون جدید امور ورزش  زنان درباره موضوع بازنشستگی خود عنوان کرد: ابتدا بگویم تحصیلات من دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی تربیت بدنی و علوم ورزشی است و عضو هیئت علمی دانشگاه هستم. من با 20 سال کار بازنشسته پیش از موعد بودم و اکنون با طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم به عنوان معاون وزارت ورزش  و جوانان معرفی شده‌ام. بازگشت به کار من هیچ‌گونه منع قانونی ندارد.

محمدیان ادامه داد: همانطور که نوبخت هم اعلام کرد، بازنشسته‌های پیش از موعد امکان بازگشت به کار را دارند.

سخنگوی دولت در آبان 1392 گفته بود برای کسانی که بازنشستگی پیش از موعد دارند، راه‌های قانونی برای بازگشت به کار وجود دارد.

 

کد خبر : ۴۴۰۳۱۳