خبرگزاری کار ایران

یک فعال دانشجویی خبر داد:

سخنرانی گرجی در دانشگاه ملایر لغو شد

کد خبر : ۴۴۰۲۹۱

نماینده وزارت علوم را به دانشگاه ملایر راه نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا با لغو سخنرانی علی‌اکبر گرجی استاد حقوق دانشگاه بهشتی در دانشگاه ملایر، پروژه برخورد با برنامه‌های مستقل دانشجویی وارد فاز جدیدی شد.

لغو سخنرانی این استاد دانشگاه که با واکنش تند او مواجه شد در حالی صورت گرفته است که در آستانه پایان دوره اول ریاست جمهوری روحانی، هنوز تشکل اصلاح‌طلب دانشجویان دانشگاه ملایر نتوانسته مجوز فعالیت دریافت کند.

مهدی نصیری از دانشجویان این دانشگاه که مدتی است برای دریافت مجوز انجمن فرهنگ و سیاست تلاش می‌کند به خبرنگار ایلنا می‌گوید دانشگاه ملایر که در دوران احمدی‌نژاد تبدیل به دانشگاه مستقل شده است ساختاری باقی مانده از دولت قبل دارد و فضای به شدت بسته‌ای دارد.

وی افزود چندی پیش انجمن علمی دانشکده حقوق تصمیم گرفت از دکتر گرجی که اصالتا ملایری هستند برای سخنرانی دعوت کند اما متاسفانه به ایشان مجوز داده نشد تا فضای دانشگاه همچنان بسته باشد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد در این مدت سعی کردیم به فرماندار و نماینده اصلاح‌طلب ملایر مشکلات را منتقل کنیم اما به نظر می‌رسد دانشگاه در این مورد ضعیف عمل کرده است و در حال حاضر نیز بعد از یک سال اصرار و انتظار هنوز مجوز نهایی فعالیت انجمن فرهنگ و سیاست صادر نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز