خبرگزاری کار ایران

توزیع بیش از ۸.۵ میلیون لیتر نفت سفید در بین خانوارهای روستایی وعشایری شهرستان اقلید

بیش از ۸.۵ میلیون لیتر نفت سفید دربین خانوار های روستایی وعشایری شهرستان اقلید منطقه فارس توزیع شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، رئیس ناحیه اقلید بیان کرد:  با توجه به سردسیر و صعب العبور بودن این ناحیه که در شمال استان فارس واقع شده سهمیه نفت سفید فصل زمستان تامین و توزیع شد.

محمد هادی تقوا اظهار داشت : شهرستان اقلید دارای حدود ۸۰ روستا است که برخی از آنان در مناطق صعب العبور واقع شده اند، در همین راستا با انجام هماهنگی ها وتمهیدات لازم با مسئولین منطقه و شهرستان (فرمانداری وبخشداری –دهیاری ها ) ذخیره سازی مطلوب و به موقع انجام شد وسهمیه نفت سفید قبل از شروع فصل سرما در اختیار خانواره های روستایی وعشایری قرار گرفت.

تقوا ضمن تشکر ازهمکاری وتلاش صادقانه رانندگان زحمت کش نفتکش که مسئولیت توزیع سوخت را در این مناطق برعهده دارند بیان کرد : در حال حاضر بیش ۸,۵ میلیون لیتر نفت سفید در بین خانوار ها توزیع شده و خوشبختانه مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.

به گفته وی، این مقدار نسبت به سال قبل حدود ۳۵ درصد کاهش  نشان می دهد که از عمده دلایل کاهش، گاز رسانی به روستاهای شهرستان است.

رئیس ناحیه اقلید با بیان اینکه در حال حاضر میانگین مصرف روزانه انواع فرآورده های نفتی بنزین،  نفتگاز به ترتیب ۷۰و ۱۷۰ هزار لیتربوده است، تصریح کرد :   در حال حاضر در ناحیه اقلید تعداد۱۰ باب جایگاه بنزین وCNG فعال ودر حال ارائه خدمات به مردم هستند .

لازم به ذکر است،  ۹۰ درصد از جایگاه های شهرستان دارای رتبه ممتاز ودرجه یک هستند ودر حال حاضر تعداد۴ باب جایگاه نیز در دست اقدام واحداث است.

کد خبر : ۴۴۰۲۷۵