خبرگزاری کار ایران

«تعادل معیوب» را در چهارسو ببینید

نمایشگاه آثار حجمی مجید کیامهر با عنوان «تعادل معیوب» روز جمعه سوم دی ماه در پردیس چارسو افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجید کیامهر متولد ۱۳۶۹ و دانش آموخته رشته مجسمه‌سازی دانشگاه تهران است. او که سابقه حضور در چندین نمایشگاه گروهی را داراست بیشتر در زمینه آثار حجمی با موضوع تعادل کار می‌کند که از آن جمله می‌توان به مجموعه آثار «۲۴ساعت» این هنرمند اشاره کرد.

کیامهر در یادداشتی بر این نمایشگاه آورده است: تصویری واحد و یکپارچه کلیتی امن بی‌‌هیچ فاصله‌ای میان میل. تصویری که از خلال نگاهی آینه‌وار به خود مختل می‌شود. تصویری متکثر و دلهره آور – آنگونه که خواست یکپارچگی می‌پندارد – به دنبال کلیتی که در حافظه خود همچون خاطره یا احساسی مبهم نقش بسته با تصویری تکه تکه شده و تاریخی از دیگران یا اطراف، روبرو می‌شود. تصویری سیال که همواره در حال فروپاشی و بازسازی است. تکه‌ها در هر بار بازساری می‌خواهند کلیتی از دست رفته را ایجاد کنند اما هربار حول کلیتی تهی، در وضعیتی متفاوت به نقطه شروع می‌رسند. تنها چیزی که می‌ماند تصاویری سیال و تغییر شکل یافته است.

نمایشگاه «تعادل معیوب» از ساعت ۱۶ روز جمعه سوم دی ماه افتتاح و تا ۱۷ دی ماه همه روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در پردیس چارسو، واقع در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ، طبقه ششم، میزبان دوستداران هنر است.

کد خبر : ۴۴۰۲۳۰